Kiedis Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Band of Horses till Malmöfestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Äh vafan... Det blir väl P&L för mig också. Kan bara inte missa Arcade Fire och det är ovärt att köra ända upp till Borlänge bara för en konsert när det finns så mycket annat bra på festivalen. Eller inte. Velande vänner suger. Får se hur det blir med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Popaganda droppar en tung bokning. Belle & Sebastian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Popaganda droppar en tung bokning. Belle & Sebastian Nice. Peace and Love släppte för övrigt Billy Talent och några andra sådana band igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Metaltown har fått nytt släpp: Hellyeah (US) Skindred (UK) Katatonia (S) Walking With Strangers (S) From This Moment (S) Katatonia och kultförklarade Skindred, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Eller inte. Velande vänner suger. Får se hur det blir med allt. Hur blev det? Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Hur blev det? Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar. Ta med sprit också, du kommer tröttna på ljummen öl! Fixa en hink att fylla med iskallt vatten också, att ha ölen i. Det verkar bli Hultsfred istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Ta med sprit också, du kommer tröttna på ljummen öl! Fixa en hink att fylla med iskallt vatten också, att ha ölen i. Det verkar bli Hultsfred istället. Yes, blir nog någon flaska sprit också. Troligtvis någon minttu om andedräkten behöver fräschas upp. Sen lite annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Delphic till P&L. Fett. edit: och De Lyckliga Kompisarna. Redigerad 18 maj, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Deftones (US) Petter Timo Räisänen Invasionen Black Mountain (CA) Carpark North (DK) Kriget till Hultsfred. Fan vad glada folk blev för Deftones. Stark bokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Deftones är en riktigt tung bokning och det jag läst på Rockpartys forum så är det många som velat ha dom i flera år. Vad är det med sommarens festivaler? typ 3-4 band man vill se på varje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Digitalism till Emmabodafestivalen 2010! Bra bokning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Cristian Dinamarca, Adrian Lux och Bandjo till P&L. Tydligen ska de satsa på en helt egen scen där det bara spelas electro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 (redigerad) Digitalism till Emmabodafestivalen 2010! Bra bokning! DIGITALISM [DJ SET] - Vad menas med "DJ SET"? edit: nvm.. got it http://en.wikipedia.org/wiki/Dj_set Redigerad 20 maj, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2010 Hur blev det? Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar. För mig blir det att ta med mig två flak öl, en liter whiskey och fem liter mäsk till Sweden Rock Festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Hot Chip till popaganda, riktgt bra bokning från deras sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Någon dag gammal nyhet, men: Mastodon ställer in på P&L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Iggy & The Stooges Soundtrack of Our Lives Imperial State Electric Mumford & Sons Broken Bells Till Way Out West. Tungt med Iggy, nu behöver jag nog inte gå på Sonisphere. Som förövrigt har fått tillökning av Hammerfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 (redigerad) Hot Chip till popaganda, riktgt bra bokning från deras sida! Håller med till 100%! Såg dem på Hultsfred 07 (har jag för mig), good stuff! Hur är det med popaganda, brukar biljetterna ta slut? Mycket tillfredsställande bokningar hittills och att det ligger i Stockholm gör det en festival svår att motstå! Redigerad 26 maj, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Håller med till 100%! Såg dem på Hultsfred 07 (har jag för mig), good stuff! Hur är det med popaganda, brukar biljetterna ta slut? Mycket tillfredsställande bokningar hittills och att det ligger i Stockholm gör det en festival svår att motstå! Förra året tog dom helt slut så det lär dom göra i år också, den växer hela tiden. Biljetterna är dessutom löjligt billiga, 550:- för 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts