xstreem Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 http://www.peaceandlove.nu/festival/funktionarer/ Läs under "Detta får du" Fan vad gött! Mat får man också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Just nu verkar det som att det trots allt blir Finland och Tuska Open Air i sommar för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Fan vad gött! Mat får man också Gott käk är det också! Ungefär ~fem olika sorters färdigrätter av den lite finare klassen. Rejäla portioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Gott käk är det också! Ungefär ~fem olika sorters färdigrätter av den lite finare klassen. Rejäla portioner. Gillar starkt hur du verkligen emfaserar "ungefär" både genom att använda ordet och "~"-tecknet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Gillar starkt hur du verkligen emfaserar "ungefär" både genom att använda ordet och "~"-tecknet Äsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 "Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f" Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 "Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f" Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?). Tog inte dom slut när Jay-Z släpptes? Dom kanske har släppt fler, funderar också på att åka till P&L. Yeasayer, Alice In Videoland och Johnossi till Arvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Tog inte dom slut när Jay-Z släpptes? Dom kanske har släppt fler, funderar också på att åka till P&L. Yeasayer, Alice In Videoland och Johnossi till Arvika. Enligt deras hemsida finns det biljetter kvar. Jag ska beställa nu under dagen, sjukt pepp! Förväntar mig att få dela på en öl, padda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 "Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f" Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?). Grymt! Jag är tagg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 omfg, julian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Fan.. Rejäl beslutsångest inför sommaren. Hultsfred? Peace and Love? Arvika? Way Out West? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Sådärja, då var det bokat och klart! Jag är sjukt taggad, nu återstår det bara att bestämma hur vi tar oss ner. Eudoros: Oja, det tycker jag definitivtatt vi ska. Norrlands Guld, perhaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Sådärja, då var det bokat och klart! Jag är sjukt taggad, nu återstår det bara att bestämma hur vi tar oss ner. Eudoros: Oja, det tycker jag definitivtatt vi ska. Norrlands Guld, perhaps? Samma här, damp precis ned i mailen. Hade du inte bott så fasansfullt högt upp hade du fått samåka, haha. Du tog vanliga campingen att bo på och sånt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Samma här, damp precis ned i mailen. Hade du inte bott så fasansfullt högt upp hade du fått samåka, haha. Du tog vanliga campingen att bo på och sånt, va? Haha, en bit extra att köra om ni ska plocka upp mig, ja. Hade varit smidigast med bil men som det ser ut nu blir det flyg till Stockholm och sen tåg. Yes, den vanliga campingen. Tyst efter 02.00 lät inte alltför lockande, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Haha, en bit extra att köra om ni ska plocka upp mig, ja. Hade varit smidigast med bil men som det ser ut nu blir det flyg till Stockholm och sen tåg. Haha, jag har verkligen inte ens varit nära att greppa hur långt upp du bor. Sen får ni sluta peppa, jag blir så jävla sugen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 De senaste dagarna har jag varit på sjukt festivalhumör! Det kan ha berott på att solen har tittat fram och man får flashbacks till tidigare somrar. Hoppas det blir en solig festivalsommar i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Sen får ni sluta peppa, jag blir så jävla sugen.. Jag köpte nyss biljett också, hah. För bra bokningar för att chansa på att det blir slutsålt! Kul med Emmaboda och P&L i sommar - de två större festivalerna i Sverige jag inte varit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Jag köpte nyss biljett också, hah. För bra bokningar för att chansa på att det blir slutsålt! Kul med Emmaboda och P&L i sommar - de två större festivalerna i Sverige jag inte varit på. Sjukt najs! Kommer absolut hälsa om jag träffar på dig, om det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Sjukt najs! Kommer absolut hälsa om jag träffar på dig, om det är okej. Jag skulle bli besviken om du såg mig och inte hälsade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Kan ju berätta att Arcade Fires manager, ryktas det om, har uttalat sig om att ett Sverigedatum utannonseras nästa vecka och att det inte rör sig om Stockholm. Way Out West är förmodligen sjukt sugna men kollar man Arcade Fires turnéplan passar Peace and Love överlägset bäst. Skulle de bokas är det inget snack om saken, då kommer jag. Jobbar för övrigt redan på det, måste få med mig lite kompisar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts