Saleen Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Viktig fråga: Är det värt att gå på Emmaboda enbart för Crystal Castles? well.. Vad menar du? Betala 850 spänn, åka dit, kolla och sen åka hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Viktig fråga: Är det värt att gå på Emmaboda enbart för Crystal Castles? Det kan nog egentligen bara du själv svara på faktiskt. Tycker du att de är tillräckligt bra för att gå enbart för dem eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Enligt Miike Snow så ska dom spela "The big three" i Sverige i sommar innan dom börjar spela in nytt och gör lite spelningar i USA, dom är klara för Hultsfred och Arvika, troligtvis så blir den tredje Way Out West. En på Flashback skrev så här. Slottsskogen: The National, Q-Tip, Miike Snow, Beach House. Klubbar: Rye Rye, Basia Bulat, Tallest Man on Earth, Tune-Yards, Sleigh Bells. Stämmer det så blir WoW bättre och bättre för varje släpp. Övrigt: Gorillaz är klara för Roskilde. Det stämmer ja, läckte pga en annons i Filter. WoW är så fruktansvärt överlägsna i Sverige. Den tredje blev tydligen Peace and Love De släppte idag: Mika (UK) Jello Biafra And the Guantanamo School of Medicine (US) Miike Snow Martin Jondo And Band (DE) Pernilla Andersson Demonical Arvika släppte dem också så blev The Big Four. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Friendly Fires till Emmabodafestivlaen 2010! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Nja, menade väll snarare att jag hittils bara har EN kompis som tänkt åka dit, och hon har inte ens köpt sin biljett än. Men jag vill fortfarande se Crystal Castles, och jag vill dessutom på festivaler. Peace & Love vore ett bättre val ärligt talat, eftersom fler jag känner skall dit. Men priset och banden intresserar mig inte så speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Emmaboda är Sveriges bästa festival. Det är lätt värt att åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Vem vill kramas på P&L med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Vem vill kramas på P&L med mig? Jag är fett lätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 The Libertines återförenas med all sannolikhet för att spela Reading och Leeds i år. Ger mig helt klart blandade känslor. Sjukt kul å ena sidan, men är det ett one-off gig och de sedan lägger av är det så fruktansvärt tydligt att det bara har med pengarna att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Blir det något Arcade Fire i Sverige eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Blir det något Arcade Fire i Sverige eller? De turnerar i början av juli och befinner sig då i Norge och Belgien, samt i slutet av augusti i England. Hultsfred har därmed ett jätteläge, Way Out West och Popaganda har väl chans också. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 The Libertines återförenas med all sannolikhet för att spela Reading och Leeds i år. Ger mig helt klart blandade känslor. Sjukt kul å ena sidan, men är det ett one-off gig och de sedan lägger av är det så fruktansvärt tydligt att det bara har med pengarna att göra. Även blink-182 har confirmat att de ska spela där http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1287 Någon med koll får gärna säga ved detta betyder, om något alls, för svenska festivaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Även blink-182 har confirmat att de ska spela där http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1287 Någon med koll får gärna säga ved detta betyder, om något alls, för svenska festivaler. Japp. Arcade Fire, Blink och Guns 'N' Roses headlinar, allt släpptes igår. Det har ingen superbetydelse för svenska festivaler egentligen, den enda som ligger sent i augusti är Popaganda och de är nog inte så sugna på Blink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 10.03.30 Framtiden del ett French Horn Rebellion till emmaboda. aldrig hört förr :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Queens of The Stone Age lirar även dom på Reading och Leeds som en del av deras Augustiturnè, tror inte dom kommer till en Svensk festival men jag hoppas på en spelning i Sverige iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Hehe, fel topic upptäckte jag nu, flyttar mitt inlägg. Redigerad 31 mars, 2010 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Har ansökt som volontär till P&L nu. Nu får jag bara hålla tummarna och hoppas att jag får jobbet! Är där någon mer som ska jobba som volontär på P&L? Hade varit trevligt att jobba tillsammans med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 (redigerad) Någon här som ska till Tuska Open Air Metal Festival? Här är de som ska spela. Edit: Redigerad 2 april, 2010 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Danger till Arvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Någon här som ska till Tuska Open Air Metal Festival? Här är de som ska spela. Edit: Har varit sugen rätt länge faktiskt, men jag vet inte riktigt om jag kommer ha tid med långfärdsfestivaler i år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts