Eudoros Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Peace and Love släpper: Jay-Z (US) - Sverigexklusivt The Kooks (UK) - Sverigexklusivt Fett! Riktigt fett! Nu måste jag köpa mig en keps så att jag är värdig att stå längst fram och dunka... Redigerad 10 mars, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Sinnessjukt fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Mindfuck, grymt bra släpp! Sjukt taggad. Utöver Emmaboda är P&L den starkaste kandidaten i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Metaltown har fått nya släpp: Amon Amarth (S) Coheed & Cambria (US) Garcia plays Kyuss (US) Hatebreed (US) 69 Eyes (FI) Brian "Head" Welch (US) Adept (S) Raunchy (DK) Between The Buried And Me (US) Antichrist (S) Rätt okej släpp. Hade hellre sett Hatebreed, Adept och Between The Buried And Me på West Coast Riot istället. Redigerad 11 mars, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Någon som vet när man får besked om man blivit antagen som funktionär eller inte? Man vill ju liksom inte att biljetterna ska ta slut innan man fått reda på att man inte har fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Någon som vet när man får besked om man blivit antagen som funktionär eller inte? Man vill ju liksom inte att biljetterna ska ta slut innan man fått reda på att man inte har fått det. Beror ju på vart du har skickat in om att få bli funktionär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Beror ju på vart du har skickat in om att få bli funktionär Luls, P&L Jag tänkte att det borde vara ungefär samma för de flesta festivaler, dvs "blabla" veckor innan festivalen börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Och så har Rockparty kontrat P&Ls bokning av Jay-Z. Med vem? Ingen mindre än en av Jay-Zs största rivaler (även om de nuförtiden slutit fred), mellan vilka en av hiphopens största beefs utspelats - Nas. Med sig har han Damian Marley som han också släpper skiva med framöver. Fy satan vad bra! Hultsfred släppte: Nas & Damian Marley Hoffmaestro och Chraa Melissa Horn Birgit Bidder Redigerad 15 mars, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Och så har Rockparty kontrat P&Ls bokning av Jay-Z. Med vem? Ingen mindre än en av Jay-Zs största rivaler (även om de nuförtiden slutit fred), mellan vilka en av hiphopens största beefs utspelats - Nas. Med sig har han Damian Marley som han också släpper skiva med framöver. Fy satan vad bra! Hultsfred släppte: Nas & Damian Marley Ooooh shi- Jay-Z är ju en större ikon inom hiphopen men Nas är fan duktigare, eller var i alla fall. Hoppas skivan med Marley släpps innan sommaren så får man se om de fortfarande håller måttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Ooooh shi- Jay-Z är ju en större ikon inom hiphopen men Nas är fan duktigare, eller var i alla fall. Hoppas skivan med Marley släpps innan sommaren så får man se om de fortfarande håller måttet. Mhm, jag håller också Nas framför Jay-Z. Sen är det klart att Aftonbladet går igång mer på Jay-Z (Aftonbladet går ju för övrigt igång mer på allt P&L släpper, oavsett vad det är) än Nas men frågan är om inte Nas har minst lika många festivalbesökande fans. Albumet planeras att släppas 25 maj och de har släppt två låtar på sin Myspace, låter bra, särskilt As We Enter. http://www.myspace.com/distantrelatives Redigerad 15 mars, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vilken festival ska gtasajtens forumiter på? eller det kanske blir fler än en för en del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vilken festival ska gtasajtens forumiter på? eller det kanske blir fler än en för en del? Har snittat tre per år sen 2008. I år skulle jag vilja Emmaboda, Hultsfred och Way Out West men pga jobb osv blir det kanske bara två, och jag har biljett till Hultsfred och Emmaboda. Egentligen är jag, artistmässigt, minst pepp på Emmaboda men det ligger närmst, är sjukt nice och i princip alla vänner ska dit så.. Och Hultsfred har jag ju VIP på.. Men jag vill till WoW. Kommer bli svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vilken festival ska gtasajtens forumiter på? eller det kanske blir fler än en för en del? Ligger som Tweak, runt 3 per år. Stockholmsfestivalerna är självklara, spelar inte så stor roll vilka som kommer, dock får jag se hur jag gör med Sonisphere. Annars ligger Way out West väldigt bra till, en endagsbiljett till Hultsfred kanske när Empire spelar, Arvika känns inte så aktuellt just nu. Bra släpp av Hultsfred, NAS är riktigt tung live. Det börjar nog att röra på sig när det gäller Popaganda, det kommer nog komma ett släpp väldigt snart, Hästpojken är klar enligt hans MySpace och rykten säger Belle & Sebastian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vilken festival ska gtasajtens forumiter på? eller det kanske blir fler än en för en del? Hittills ser det ut att bli Sweden Rock Festival och Peace & Love Festival. SRF åker jag till mest för att hänga runt på campingen med mina kamrater, och med flaskan och/eller joppen i hand. Har bara planerat att se Danzig än så länge. Åker till Peace & Love mestadels för att se band, men jag lär spendera mycket tid på campingen ändå. Sen ska jag kanske jobba där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Just det, Peace & Love glömde jag helt bort, Them Crooked Vultures för fan, och lite annat smått och gott, helt klart värt ett besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Åker jag till Peace & Love så väntar jag mig att kröka tillsammans med några forumiter, bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Paramore till Pier Pressure. Arvika släpper denna vecka ett band om dagen, klara än så länge är Golden Filter, IAMX och idag släpptes Maskinen. Kasabian klar för Roskilde, och är ju då väldigt aktuell för Peace and Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Kasabian klar för Roskilde, och är ju då väldigt aktuell för Peace and Love. Varför? Jag ifrågasätter inte, bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Varför? Jag ifrågasätter inte, bara undrar De befinner sig väldigt nära samma datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 De befinner sig väldigt nära samma datum. Aha, smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts