Joe Dirt Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Satt och tänkte på det nyss att det skulle vara kul att vet vilken tråd man är mest aktiv i, och även vilken man postat mest i! Och med aktivitet så menar jag med att hur många minutrar/timmar man har spenderat i på en tråd, till exempel jag har spenderat en x-antal timmar i "Humortråden!" och "Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc" och skulle vilja veta exakt hur många timmar! Bra eller konstig idé? Diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Bra idé! Gillar allt du nämnde, särskilt det där med timmarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Är väl rätt svårt att räkna minuter eller? För efter ett visst tag räknas man ju som inaktiv och då borde tiden sluta räknas. Nu har jag ju ingen koll på hur det ligger till med den nya versionen av IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 *Bump* Någon sådan här feature som visar var man är mest aktiv, dvs var man har gjort flest inlägg skulle inte vara så tokig. Men jag tror inte att statistik på hur länge man har varit online på forumet skulle uppskattas, har även för mig att Mr. Hultenius har sagt detta förut. Forumet skulle drabbas av en "Great Depression". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Satt och tänkte på det nyss att det skulle vara kul att vet vilken tråd man är mest aktiv i, och även vilken man postat mest i! Och med aktivitet så menar jag med att hur många minutrar/timmar man har spenderat i på en tråd, till exempel jag har spenderat en x-antal timmar i "Humortråden!" och "Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc" och skulle vilja veta exakt hur många timmar! Bra eller konstig idé? Diskutera Hua. Jag vill inte se hur många timmar jag har tillbringat (förbrukat är ju fel ord, man har ju väldigt roligt oftast) på sajten/vissa trådar.. För det är många och åter många timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Helt klart en funktion som visar hur aktiv man är, och var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Hua. Jag vill inte se hur många timmar jag har tillbringat (förbrukat är ju fel ord, man har ju väldigt roligt oftast) på sajten/vissa trådar.. För det är många och åter många timmar.. For the record - jag håller med skribenten ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 For the record - jag håller med skribenten ovan. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Förstod aldrig varför man tog bort rutan som visade i vilket forum man postat mest egentligen, var det en IPB update som förstööörd heeeela skiiiiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Förstod aldrig varför man tog bort rutan som visade i vilket forum man postat mest egentligen, var det en IPB update som förstööörd heeeela skiiiiten? Jo, det var en uppdatering vill jag minnas. Men för oss gamla medlemmar var det kanske skönt att det inte längre stod att man var mest aktiv i Papperskorgen. Äh, tyckte det var synd att den funktionen försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts