Grumpy Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Första gången man körde GTA IV, behöver jag säga något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Första gången man körde GTA IV, behöver jag säga något mer? Ja. Jag är en av de som inte tycker att GTA4 är speciellt bra. Så beskriv på du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Ja. Jag är en av de som inte tycker att GTA4 är speciellt bra. Så beskriv på du. Alltså, jag hade varit hypad inför GTA IV i fler månader och det var anledning till att jag köpte en 360. Så på relesdagen så köpte man 5 ton godis, massor med läsk och såklart spelet. Och sen när man kom hem så satt man in IV i 360 och kollade på introsekvensen och bara njöt av att ett nytt GTA spel var här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Första gången man lyckades med att sätta dit en air-rocket i ansiktet på någon på Quake 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts