VickeX Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Hur bra är TBoGT? Enligt mig är det nog en klockren 10a, men jag tänker vänta tills jag klarat ut storyn med att rösta. So far är det iaf en klockren 10a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Jag ger det en 8:a. Jag tycker att det är ett lämpligt betyg med hänsyn till att det inte är ett "helt" spel (då med storylängd i åtanke, jag har inte kört hela men jag förmodar att det är något i stil med TLAD), alla nya saker såsom vapen, en del fordon och så tycker jag är trevliga. Klubbaktiviteterna var också härliga. Nu medan jag skriver ångrar jag min 8:a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Känns som multiplayern har fått nytt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 10! Det är helt underbart! Mycket bättre än TLAD, och dom nya sakerna och karaktärerna är RIKTIGT bra, ska väl dock inte säga för mycket innan jag har spelat klart det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Hittade nyss en pimpad polisbil vid en av stationerna i MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) Känns som multiplayern har fått nytt liv Exakt! Så jävla underbart! 10! Det är helt underbart! Mycket bättre än TLAD, och dom nya sakerna och karaktärerna är RIKTIGT bra, ska väl dock inte säga för mycket innan jag har spelat klart det. Håller med till 100%! Hittade nyss en pimpad polisbil vid en av stationerna i MP Jo, den är grym som fan. Nästan lite löjligt grym. Som om dom skämtar om att dom lät oss få allt vid ville. Det finns också två andra nya polisfordon. FIB Buffalon finns nu inte bara som civil "Buffalo" utan också som polisbil... Den heter "Police Cruiser". Sedan så finns det en polismotorcykel också. Så jävla awesome om alla grejjer de inte berättat ett skit om. Älskar det! Alla interiors som tidigare varit låsta är också öppna nu. De lyssnar VERKLIGEn på fansen... Edit: Glömde att nämna... Yatchen i ett av de tidigare uppdragen finns i multiplayer! Riktigt grymt. Du kan alltså (i multiplayer iaf) gå in i: The Lost Clubhouse The Angels Of Death Clubhouse De tre nya klubbarna i TBoGT Banken Säkert fler ställen också som varit låsta tidigare... Men jag vet inte om det fanns så många fler? Lawyerstället var väl öppet förut har jag för mig... OMG, nu kom jag på en till. Comradesbaren. Måste checka det imorgon. Den är säkert öppnen med tanke på att allt annat är det. Efter att ha kört multiplayer i 3/4 timmar så är jag nästan berädd att sätta en 10 på spelet... även om jag bara kört halva storyn... DAMN alltså... Är totalt jävla kär i det här. Redigerad 30 oktober, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) Är på uppdaget med N.O.O.S.E tanken nu. Kan man bara få den under uppdraget eller kommer den att finnas? Redigerad 30 oktober, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 JAG VILL SPELA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Hoppas på en PC version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) TBOGT verkar ju en aning mer intressant än TLAD. Hoppas ryktena om PS3 DLC är sanna. Edit: Hade visst quotat agenten av någon anledning.. Redigerad 30 oktober, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Är på uppdaget med N.O.O.S.E tanken nu. Kan man bara få den under uppdraget eller kommer den att finnas? Du får den i slutet. Samma sak med Helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Du får den i slutet. Samma sak med Helikoptern. Nice! Fan vad jag älskar Yusuf Amir. We getting arab money! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Detta låter ju sjukt kul nån som vet om man måste ha den tidigare expansionen föratt spela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Detta låter ju sjukt kul nån som vet om man måste ha den tidigare expansionen föratt spela ? köper du Episodes from Liberty City så behöver du inte det gamla Gta4 för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stahlin Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Skulle seriöst kunna köpa Episodes of Liberty City tills ps3 för 1500. Jag blir galen när jag läser om alla som tycker det är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Skulle seriöst kunna köpa Episodes of Liberty City tills ps3 för 1500. Jag blir galen när jag läser om alla som tycker det är så jävla bra. Erm. Det finns inte till Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Skulle seriöst kunna köpa Episodes of Liberty City tills ps3 för 1500. Jag blir galen när jag läser om alla som tycker det är så jävla bra. Erm. Det finns inte till Ps3. EDIT:Dubbelpost.......... Jäkla lagg. Redigerad 1 november, 2009 av Xuande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Erm. Det finns inte till Ps3. Han menar antagligen att han är beredd att betala mycket pengar för att få det till PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Han menar antagligen att han är beredd att betala mycket pengar för att få det till PS3... Jo kom att tänka på det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Skulle seriöst kunna köpa Episodes of Liberty City tills ps3 för 1500. Jag blir galen när jag läser om alla som tycker det är så jävla bra. Jag ger spelet en 9 för att det är mer som gamla san andreas mer ( crazy) liksom. Gör som jag köp en xbox 360 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts