slobbann Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Tjenare, Har kollat runs lite på olike tutorials och sånt för Zmodeler, Och jag tänkte göra nånting nu, Och skulle vilja göra en Honda MT5(0) och undrade om nån har blueprints till den, Har testat söka och allt men kan ej hitta nå blueprints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nej tyvär så har jag inga blurprints på en sådan modell. men någonting som kan hjälpa dig är att ta egna foton från alla vinklar och använda som mall.. så gjorde jag iaf med min volvo 740 då jag inte hittade blueprints från alla vinklar på de tidiga modellerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 6 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nej tyvär så har jag inga blurprints på en sådan modell. men någonting som kan hjälpa dig är att ta egna foton från alla vinklar och använda som mall.. så gjorde jag iaf med min volvo 740 då jag inte hittade blueprints från alla vinklar på de tidiga modellerna. Okej, Jag hoppades på att det var du som skulle svara eftersom du är ganska skicklig med att göra mods. Men on topic; Okey, Har inte min MT ute nu pga snön har kommit så den står i ett garage ungefär en mil ifrån, Men ska och fixxa lite nästa helg, Så kan ta lite kort då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Okej, Jag hoppades på att det var du som skulle svara eftersom du är ganska skicklig med att göra mods. Men on topic; Okey, Har inte min MT ute nu pga snön har kommit så den står i ett garage ungefär en mil ifrån, Men ska och fixxa lite nästa helg, Så kan ta lite kort då Om det är nått hinder så kan du ju alltid söka bilder på mt5 på google, finns nog nån som har tagit bilder från sidan och det redan Hittade EN vettig, men den är väldigt liten. Så det blir nog bäst som du fixar själv! Mvh Jocke Redigerad 14 november, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aftelifoewirl Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 någon med tillgång till servrar och annat som vi kan nå på mail om sidan skulle vara nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts