filipcombat Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Vet inte om det är rätt forum att fråga i. Men sak samma. Jag undrar hur man kan lägga in bilder i en film.Så att när man ser på den är det en bild inom hela filmer. Vet ni något program som man kan använda??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Vet inte om det är rätt forum att fråga i. Men sak samma. Jag undrar hur man kan lägga in bilder i en film.Så att när man ser på den är det en bild inom hela filmer. Vet ni något program som man kan använda??? Vad sägs om Musik, FILM och GRAFIK forumet Du kan ju tex använda dig av Windows movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 28 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Du kan ju tex använda dig av Windows movie Maker Hur gör man då???Bild tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 29 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Vad sägs om Musik, FILM och GRAFIK forumet Du kan ju tex använda dig av Windows movie Maker asso jag mennade med en liten bild i ett hörn i hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 asso jag mennade med en liten bild i ett hörn i hela filmen. Här är en videotutorial för hur du gör det i Premiere CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 30 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Här är en videotutorial för hur du gör det i Premiere CS3. Bra,Ska kolla på den Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts