kicken Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Hur går det här egentligen? Slutade följa serien efter avsnitt tre i säsong sex. Tröttnade helt enkelt på innehållet då allt blev på tok för repetivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Hur går det här egentligen? Slutade följa serien efter avsnitt tre i säsong sex. Tröttnade helt enkelt på innehållet då allt blev på tok för repetivt. Want spoilers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Want spoilers? Yeah, sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Ooooch Spoiler Hejdå Rudy. Välkommen tillbaka Harry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Jag gillar säsong sex. Inte den bästa säsongen såklart (ett, två och fyra) men klart bättre än femte t.ex. Gillar när det är lite sjuka mord (hej psyket för mig?). Debra har utvecklats bra nu när hon börjat fundera lite över sin relation med Dexter. Liten spoiler för senaste avsnittet: Terapiscenerna i senaste var riktigt kul tycker jag. När hon räknade upp allt som hänt med Rudy, Lundy osv. "Oh and he was Dexter's biological brother. Did I mention that?" Scenerna med Batista och Quinn var kul också. När morsan kom ut haha. "Oh god, we took pictures". I LOL'D. Stor spoiler om senaste avsnittet: Hade läst nånstans att folk trodde att de körde Fight Club-grejen med multiple personality disorder så höll utkik lite, sen när Travis och Dexter satt i bilen och det blev tydligt att Dexter inte såg när Travis peka ut professorn så blev jag övertygad om det (i slutet på det tidigare avsnittet, när Dexter är i kyrkan var en annan ledtråd). Så twisten var lite väntad, men ändå sista scenerna i kyrkan där gjorde de riktigt bra tycker jag med musiken och så, satt bara och väntade kände pulsen stiga för man visste att nåt skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Jag gillar säsong sex. Inte den bästa säsongen såklart (ett, två och fyra) men klart bättre än femte t.ex. Gillar när det är lite sjuka mord (hej psyket för mig?). Debra har utvecklats bra nu när hon börjat fundera lite över sin relation med Dexter. Liten spoiler för senaste avsnittet: Terapiscenerna i senaste var riktigt kul tycker jag. När hon räknade upp allt som hänt med Rudy, Lundy osv. "Oh and he was Dexter's biological brother. Did I mention that?" Scenerna med Batista och Quinn var kul också. När morsan kom ut haha. "Oh god, we took pictures". I LOL'D. Stor spoiler om senaste avsnittet: Hade läst nånstans att folk trodde att de körde Fight Club-grejen med multiple personality disorder så höll utkik lite, sen när Travis och Dexter satt i bilen och det blev tydligt att Dexter inte såg när Travis peka ut professorn så blev jag övertygad om det (i slutet på det tidigare avsnittet, när Dexter är i kyrkan var en annan ledtråd). Så twisten var lite väntad, men ändå sista scenerna i kyrkan där gjorde de riktigt bra tycker jag med musiken och så, satt bara och väntade kände pulsen stiga för man visste att nåt skulle hända. Jag har lite problem med det. Dexter tycker jag ska framstå som den smarte, inte tittaren. Tycker att han dom senaste avsnitten bara virrat runt och gjort fel val hela tiden vilket gör mig väldigt frustrerad! Jag såg den här twisten komma för tidigt och det förstörde en stor del av säsongen för mig. Men Dexter blev förnyad till säsong åtta (två säsonger till alltså), så man kan ju hoppas att dom kommande blir bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Slutet av säsongen, boom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 (redigerad) Någon teori på varför snubben skickade handen till dexter? :s Hur fick han ens med paketet till dexter? Redigerad 19 december, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Slut på säsongen. Wtf. Hur fan ska det gå nu? Det där med lådan kändes som en idé de inte hann utveckla fullt ut utan något som i all hast behövdes avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Dom bygger väldigt för dom nästa säsongerna. Säsong sex var medioker i allmänhet, men början och slutet var fantastiskt! Även fast slutscenen var den mest förväntade och förutsägbara scenen nånsin. Trodde dock att dom nånsin kunde dra ut på det i ett par säsonger till! Blir intressant att se vad dom gör nästa säsong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Xazzi och Jazz: De kommer deala med det nästa säsong. --- Minns att jag direkt tänkte att det var ett jävligt dåligt kill room. Inte som "inside of a plastic bag". Deb eller vem som helst från polisen kunde komma förbi. Liten brist i storyn att Dexter tidigare gjort upp kill room på en båt (E11) men nu ville vara symbolisk och gjorde det i kyrkan, och då mitt i den istället för t.ex nere i källaren där Gellar låg. Men men, blir fin avslutning på serien om nån säsong. Icky icky att Deb tänder på Dexter även om de inte är biologiska syskon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Jag gillar att att Deb vet om vad Dexter gör nu, eftersom det är så det är i böckerna. Säsongen som helhet har dock varit rutten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Det har inte varit nån av de bästa säsongerna, men rutten var den inte. Gillade att morden var riktigt sjuka och religion-temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Jahapp. Säsongen har inte varit den bästa. Verkligen inte. Men de vet hur man avslutar en säsong åtminstone. Visst det var förutsägbart, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Tja, jag satt och glodde på 8 avsnitt Dexter inatt, och kom inte i säng försen klockan 7 på morgonen. Jag är trött, det är julafton. Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Två första minuterna av kommande säsongen. Givetvis spoilervarning! http://www.youtube.com/watch?v=rzzwNUBc2Z0 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Två första minuterna av kommande säsongen. Givetvis spoilervarning! http://www.youtube.com/watch?v=rzzwNUBc2Z0 :w000t: :w000t: :w000t: :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2013 Är det inte dags idag??????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2013 Är det inte dags idag??????????????????? Inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2013 Inatt! Tjohooooo!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts