kicken Skrivet 12 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Mycket tyder på att det är första och sista avsnittet som kommer vara de bästa i den här säsongen. Alla tio avsnitt där emellan har varit ....skit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Mycket tyder på att det är första och sista avsnittet som kommer vara de bästa i den här säsongen. Alla tio avsnitt där emellan har varit ....skit. True. Jävla cliffhanger som släpptes i slutet av förra avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Riktigt bra avslutning på en väldigt lång och bra serie. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 (redigerad) Riktigt bra avslutning på en väldigt lång och bra serie. Jag är nöjd! Du får det att låta som att det var det sista avsnittet på hela serien... ...det kommer en säsong sex! Och edit: Håller var det ett bra avsnitt, säsongen har varit rätt krasslig dock, men det är inte helt konstigt efter förväntningarna från säsong 4. Känns som att dom har byggt upp det bra för en nystart i nästa säsong! Redigerad 13 december, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Vad jag inte förstår är varför hon inte tittade vilka Dexter och Lumen var. Det var grymt ologiskt och gör mig fortfarande förbannad. Hon brukar vara väldigt bra som detektiv, men det där var bara dåligt så de kan göra en säsong till. Och de förklarade aldrig Quinn och blodet. Dexter är min favoritserie, men den här säsongsavslutningen var grymt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Sicket jävla avsnitt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Vad jag inte förstår är varför hon inte tittade vilka Dexter och Lumen var. Det var grymt ologiskt och gör mig fortfarande förbannad. Hon brukar vara väldigt bra som detektiv, men det där var bara dåligt så de kan göra en säsong till. Och de förklarade aldrig Quinn och blodet. Dexter är min favoritserie, men den här säsongsavslutningen var grymt dålig. Blodet droppade ju på Quinns skor när han var vid vanen. Eller menade du vad som hände därefter (efter att han tagits in osv.). För övrigt ett bra avsnitt, men KAN HAN ÅKA FAST I ÅR ELLER? Säsong sex = Quinn tar fast Dexter. Systern får en chock. Dexter åker fast. Bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Dexter räddade ju Quinn. Q tackade ju i slutet med något jävla "thanks for the bloodwork, i owe you one!!!111" så min gissning är att Dexter sa, ne, inte quinns blod lolxD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Michael C. Hall och Jennifer Carpenter skiljer sig: People.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Dexter räddade ju Quinn. Q tackade ju i slutet med något jävla "thanks for the bloodwork, i owe you one!!!111" så min gissning är att Dexter sa, ne, inte quinns blod lolxD Precis det jag menade. Jag förstår varken varför han gjorde det, eller HUR han gjorde det? Skulle Masuka kolla på det där i ungefär 1 sekund så hade han ju sett att det var Liddys blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Precis det jag menade. Jag förstår varken varför han gjorde det, eller HUR han gjorde det? Skulle Masuka kolla på det där i ungefär 1 sekund så hade han ju sett att det var Liddys blod. Någon form av tack för att Quinn inte berättade att Liddy spionerade på Dexter, utan istället indirekt tog skulden för mordet på Liddy? Hade ju varit ganska simpelt att direkt berätta att han hyrt Liddy för att spionera på Dexter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Någon form av tack för att Quinn inte berättade att Liddy spionerade på Dexter, utan istället indirekt tog skulden för mordet på Liddy? Hade ju varit ganska simpelt att direkt berätta att han hyrt Liddy för att spionera på Dexter Tycker dock det fortfarande är grymt ologiskt. Quinn och Dexter mer eller mindre hatar varandra. Hade de inte haft batman-syndromen på Dexter och inte vill att han ska bli tagen, så hade Quinn sagt det vid vanen. Visst, han hade redan problem med Deb och allting, men allting lutar ju åt att de vill dra ut på skiten så länge som möjligt. >: ( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Tycker dock det fortfarande är grymt ologiskt. Quinn och Dexter mer eller mindre hatar varandra. Hade de inte haft batman-syndromen på Dexter och inte vill att han ska bli tagen, så hade Quinn sagt det vid vanen. Visst, han hade redan problem med Deb och allting, men allting lutar ju åt att de vill dra ut på skiten så länge som möjligt. >: ( HÅLLER MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 (redigerad) Den andra oktober kör Dexter igång igen. Förhoppningar? http://www.youtube.com/watch?v=RsvGslI_KcM Redigerad 13 september, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 Den andra oktober kör Dexter igång igen. Förhoppningar? RsvGslI_KcM Självklart! Men vad fan är det där vid 1:30? Freaky dockor på tatuerade hästar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 S06E01 har läckt ut på internätet. (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 I KNO AND ITS PRETTY GOOOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Grym säsongspremiär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Senaste avsnittet. WTFWTFWTFWTFWTF? WTF? RUDY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) Senaste avsnittet. WTFWTFWTFWTFWTF? WTF? Hejdå Harry. Tja Rudy! Redigerad 7 november, 2011 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts