kicken Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Jag håller med, dom får gärna göra en sista säsong som går ut med en stor smäll! Hur tycker ni att serien borde sluta? Jag kan se sista säsongen när Dexter kämpar för att sköta barnen och hålla igång sitt liv tills han tillslut inser att han inte kan sköta allt. Kan tänka mig att det slutar öppet, med ett slut där han genom nåt sätt slipper ansvaret för barnen och har en dialog med sig själv där han accepterar att han är den han är, och ska fortsätta mörda människor så länge han kan eller tills han är nöjd. Även fast man aldrig får veta om han blir stoppad eller vad som händer efter så skulle jag vara nöjd. Kom ihåg att spoilermarkera! Nu är det inte världens största spoilers, men för att vara på den säkra sidan Skulle också vara nöjd med ett sådant slut. Ett slut som lämnar det lite öppet åt tittaren själv att bestämma hur det skulle gått i framtiden. Men en stor del av mig vill få till ett tragiskt slut där någon kommer på honom och han blir gripen. Jag skulle vilja se hur alla andra reagerade och hur ja, allt skulle gå till. Men samtidigt vill jag inte se ett sådant slut heller. Jag tror jag blir nöjd hur det än blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Kom ihåg att spoilermarkera! Nu är det inte världens största spoilers, men för att vara på den säkra sidan Skulle också vara nöjd med ett sådant slut. Ett slut som lämnar det lite öppet åt tittaren själv att bestämma hur det skulle gått i framtiden. Men en stor del av mig vill få till ett tragiskt slut där någon kommer på honom och han blir gripen. Jag skulle vilja se hur alla andra reagerade och hur ja, allt skulle gå till. Men samtidigt vill jag inte se ett sådant slut heller. Jag tror jag blir nöjd hur det än blir. Fixat, tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Har tankat ner S01-S03. Har dock bara sett första avsnittet, men jag gillade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Motherfucker, Lundy brev precis skjuten! Fyra avsnitt in i säsong fyra, galet bra. Galet bra. edit: Whoa, sjuk vändning! s4e09 - Christine är Arthurs dotter. Redigerad 10 januari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Han som spelar Dexter ( Michael C Hall ) är drabbad av cancer i lymfsystemet, Hodgkins sjukdom Redigerad 14 januari, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Han som spelar Dexter ( Michael C Hall ) är drabbad av cancer i lymfsystemet, Hodgkins sjukdom Ah, tragiskt... Men den är väl en av de mest godartade cancerarterna? Jag är säker på att han kan slänga in några dollar extra för att få bra service, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Ah, tragiskt... Men den är väl en av de mest godartade cancerarterna? Jag är säker på att han kan slänga in några dollar extra för att få bra service, också. Det är den mest godartade fast det finns ju en liten risk.. Att de upptäckte den före han blev 40 är ju ett plus också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Jag tror att jag såg i nån nyhet att cancern i princip var borta, så det är ju tur att det gick bra för honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Cancer stoppar inte Dexter. Dexter har plast, tejp, en kniv och en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Cancer stoppar inte Dexter. Dexter har plast, tejp, en kniv och en båt. Han har inte bara EN kniv, han har jetejetejetemonga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Hey. Två episoder ute och inte en enda bump! Vad tycker ni hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Ska se andra alldeles strax. S05E01 var sjukt bra! Jag gillade det enormt mycket. Det känns helt enkelt som man valt att gå in djupare i personen Dexter. Dessutom är det första gången någonsin han visar känslor. Mucho intressanto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Säsong 5 har onekligen börjat intressant, vi får se vad som händer med vår kära huvudkaraktär. Tänker han bli familjefar eller kommer han att fokusera på dödandet? Spårar han ur, tar känslorna över? Det blir en intressant säsong helt enkelt. Och: Fan ta IMMERSE, vägrar se er skitrip av E02... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 E02 blev lite av en besvikelse. Det känns som allt börjar om från början nu när barnen är borta. Blir ändå intressant att se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Astor har tagit över Ritas roll som bitterfitta. Kill her off!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 E02 blev lite av en besvikelse. Det känns som allt börjar om från början nu när barnen är borta. Blir ändå intressant att se vad som händer.Mhm! Jag och en vän spekulerade omkring säsong fem och vi tror att Quinn kanske kommer bli en ny "Doakes" och hamna i luven med Dexter. Får se hur det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Mhm! Jag och en vän spekulerade omkring säsong fem och vi tror att Quinn kanske kommer bli en ny "Doakes" och hamna i luven med Dexter. Får se hur det blir! Jag tror även att FBI kommer att komma Dexter på spåren. Då kan det bli spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Astor är ju bara enerverande. Ge hennes kropp till en alligator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Hur fan vill ni att hon ska vara då? "Yes, min mamma dog!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Lite mindre "ITS YOUR FAULT DEXTER ITS ALL YOUR FAULT I WISH YOU WERE DEAD I WANNA LIVE WITH GRANDMA YOU NEVER KEEP PROMISES YOU SUCK DEXTER" blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts