kicken Skrivet 25 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Dexter S04E09 - satan vad bra! Lätt den bästa episoden från säsong fyra och kanske en av de bästa någonsin enligt mitt tycke. Riktigt jävla bra, går inte ens att beskriva med ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Dexter S04E09 - satan vad bra! Lätt den bästa episoden från säsong fyra och kanske en av de bästa någonsin enligt mitt tycke. Riktigt jävla bra, går inte ens att beskriva med ord! Kan inte mer än hålla med. Har sällan varit så fångad av ett avsnitt eller en film som jag var när jag såg s04e09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 (redigerad) Kan inte mer än hålla med. Har sällan varit så fångad av ett avsnitt eller en film som jag var när jag såg s04e09. ja den va bra Redigerad 29 november, 2009 av Protolike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Wow, riktigt imponerad idag igen. Bara två avsnitt kvar nu tyvärr, och även fast jag inte brukar se previewsen i slutet gjorde jag det nu, och jag är sjukt sugen på upplösningen, minst sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Säsong fyra - bästa säsongen sen den första? Sjukt bra och förväntningarna inför avslutningen är höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Wow, riktigt imponerad idag igen. Bara två avsnitt kvar nu tyvärr, och även fast jag inte brukar se previewsen i slutet gjorde jag det nu, och jag är sjukt sugen på upplösningen, minst sagt. Två avsnitt? Brukar det inte vara 24 eller 21 avsnitt per säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Två avsnitt? Brukar det inte vara 24 eller 21 avsnitt per säsong? Nej, det har varit 12 avsnitt varje säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Nej, det har varit 12 avsnitt varje säsong. De var väll ändå 20 på säsong 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 De var väll ändå 20 på säsong 3? Eru skön eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Eru skön eller? Antagligen någon som har ändrat alla till 12.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Antagligen någon som har ändrat alla till 12.. Du är dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Du är dum IMDB, hah, är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 IMDB, hah, är du seriös? Ditt försök till att vara rolig är patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Ditt försök till att vara rolig är patetiskt. ?? Det är ju medlemmar som skriver in där,, dom kan ju skriva fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 ?? Det är ju medlemmar som skriver in där,, dom kan ju skriva fake.. Lägg ner diskussionen. Du hade fel, erkänn bara. Admin/Moderator får gärna rensa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 ?? Det är ju medlemmar som skriver in där,, dom kan ju skriva fake.. Du bara skämmer ut dig, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Alltså, skotten, du kan inte vara seriös? Kolla vilken torrent som helst, eller vilken hemsida som helst. Det är 12 avsnitt per säsong! Och avsnitt 10 peppade igång mig för upplösningen som tusan! Promon i eftertexterna gjorde mig gaaaalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Alltså, skotten, du kan inte vara seriös? Kolla vilken torrent som helst, eller vilken hemsida som helst. Det är 12 avsnitt per säsong! Och avsnitt 10 peppade igång mig för upplösningen som tusan! Promon i eftertexterna gjorde mig gaaaalen! Alltså, är S04 seriös eller? Det häftiga är att man i början inte visste någonting, men det hela har byggts upp ända från E01 och om man nu skulle se varenda avsnitt från E01 skulle man fatta så mycket. Så sjukt grymt, E08-E12 i S04 kan bli de bästa avsnitten av Dexter någonsin. E10 är ju bara sinnessjukt bra, liksom E09. Och promon i eftertexterna - AAAAAAAAAAAAAAAH! Hello, Dexter Morgan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Alltså, är S04 seriös eller? Det häftiga är att man i början inte visste någonting, men det hela har byggts upp ända från E01 och om man nu skulle se varenda avsnitt från E01 skulle man fatta så mycket. Så sjukt grymt, E08-E12 i S04 kan bli de bästa avsnitten av Dexter någonsin. E10 är ju bara sinnessjukt bra, liksom E09. Och promon i eftertexterna - AAAAAAAAAAAAAAAH! Hello, Dexter Morgan. Man blir lite galen när dom säger "the biggest twist" och man får se Trinity komma ur hissen till kontoret i promon. JUMMY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Me after watching promo: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts