Sniper Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Man spelar som Jack Carver som egentligen bara är en båtkapten som ska ta en journalist till ön där spelet utspelar sig. Sen blir han lurad av en elaking och, ja... Vet inte vart du har fått det där ifrån, men jag vet att det bara är bullshit. Sen vore det ganska ologiskt eftersom det känns lite som att Far Cry (1) utspelar sig efter Far Cry 2 när det gäller vapen och teknologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Är det inte Free-roam du menar? Sandbox är när du får leka runt hur du vill med mappen, vapen, kläder, personer och sån shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Sen vore det ganska ologiskt eftersom det känns lite som att Far Cry (1) utspelar sig efter Far Cry 2 när det gäller vapen och teknologi. Men tänk också på att dom nyss uppfann jeans i Afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Borderlands. --- Få spel slår ett övermoddat Oblivion eller GTA: San Andreas, om det nu är sådana free roaming-spel du pratar om. Annars finns ju det nyare Red Faction: Guerilla, där man dessutom kan slå sönder i princip allt. Godfather spelen finns men som suger, och väl inne på samma spår Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Är det inte Free-roam du menar? Sandbox är när du får leka runt hur du vill med mappen, vapen, kläder, personer och sån shit! Snackar du med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Snackar du med mig? Antar att han gör det Red Faction: Guerilla är skitkul ett tag, men man tröttnar. Jag gjorde det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts