filipcombat Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Tja! Jag undrar hur man kan skaffa nya nycklar till lägenheter. För att jag kan inte hitta en av dom i hemmet Varför jag vill gör en till nyckel är för att jag inte vill lägga ut ca 2500kr för ett nytt lås. Dom i min affär säger att dom inte vill kopiera den Vart ska jag gå?? OBS bor i Linköping!! Snälla svara!! Redigerad 27 oktober, 2009 av filipcombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Tja! Jag undrar hur man kan skaffa nya nycklar till lägenheter. För att jag kan inte hitta en av dom i hemmet Varför jag vill gör en till nyckel är för att jag inte vill lägga ut ca 2500kr för ett nytt lås. Dom i min affär säger att dom inte vill kopiera den Vart ska jag gå?? OBS bor i Linköping!! Snälla svara!! Snacka med din hyresvärd. Men har du tappat bort den så kommer du antagligen få betala utbyte av låset i vilket fall som helst. Därför man ska hålla reda på sina saker (Och den här ska vara i Allmänna Diskussionsforum - Allmänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Gå till en arabbutik så kopierar de dem till dig. Redigerad 27 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Gå till en arabbutik så kopierar de dem till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Lät jag generaliserande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Lät jag generaliserande? Ganska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Gå till en arabbutik så kopierar de dem till dig. Enda felet är att dem kan göra hembesök efteråt, när man inte är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Enda felet är att dem kan göra hembesök efteråt, när man inte är hemma. Nejdå. Det kan ju alla som kopierar nycklar i så fall. De vet dessutom inte vart man bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Nejdå. Det kan ju alla som kopierar nycklar i så fall. De vet dessutom inte vart man bor. Det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Vet att pappa åkte till Lås och Nycklar och fixade några extra, det ligger visserligen ute vid Tornby någonstans. :hmm: http://www.lasochnycklar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 (redigerad) Vet att pappa åkte till Lås och Nycklar och fixade några extra, det ligger visserligen ute vid Tornby någonstans. :hmm: http://www.lasochnycklar.se Är det inte de som ligger ovanför Stångebro Gatukök? I vilket fall som helst så är det oftast inte tillåtet att kopiera lägenhetsnycklar iom att man inte ska kunna behålla en kopia osv. Ganska förståeligt att de vill byta ut låset också om någon nu fått tag på nyckeln och kanske vet vart du bor. Edit: Såg att de hade flyttat nu i början av månaden så du hade rätt Kebabish.. Det där är ju i området mitt emot Scan Redigerad 29 oktober, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts