V1klund93 Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) "First, import with SparkIV the Bus model wtd and wft files in GTA IV: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages\vehicles.img Next: Go To C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data and replace bus line in carcols.dat with this: bus, 133,0,133," Har öppnat carcols.dat i SparkIV men det går inte att ändra texten... hjälp? Redigerad 28 oktober, 2009 av V1klund93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Vad menar du med det? Går det inte att spara? Isåfall, ta bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 28 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag kan inte ändra texten! Funkar inte att skriva in nya siffror eller ta bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag kan inte ändra texten! Funkar inte att skriva in nya siffror eller ta bort... Öppna filen med Notepad. Det funkar får carcols.dat på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 28 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Öppnar jag i notepad så går det inte att spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Öppnar jag i notepad så går det inte att spara... Går det inte att spara? Isåfall, ta bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V1klund93 Skrivet 29 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Har redan tagit bort det men det hjälps inte... "Filen C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\carcols.dat kund inte skapas. Kontrollera att sökväg och filnamn är riktiga." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts