dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 Ett tips till alla som vill bli "poeter" (själv är jag då ingen direkt, utan bara någon jävla wannabe); Lev livet så kommer det naturlig. Vad är egentligen meningen med "konst" eller "kultur" om det inte är med Livet som insats? Blodet rött, blodet blått här har vi stått i vått och torrt Folket förrått en strimma smått tänder Ljuset blott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 Pappa japan mamma german stackars italian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 Om en Drottning ej uppenbarar sig jag ser till att skapa dig enda sedan jag var ung har jag haft Viljan att bli Kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 En broms kan bita en pion en gång eller en miljon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2020 Ett hugg för varje solstråle För SM-Guldet och Kärleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2023 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2023 (redigerad) Ardita Satana, det e vad man e trogen Shaitan, nu e man Hin Håle rullar med Eld, för evigt gata Oltre la Morte DJ Sata musiken spelas av Galningen å ingen annan har aningen nu är det bara vi två tack för SM-Guldet, Diavolo jag rullar upp stenklotet för min Queen trots att alla andra tycker man e pin pagan at heart, stolt fascist förhärdat hjärta, illuminerad artist twitter har gått ned för mig, liksom Solen nu vi leva i Hyperborea, nord om Nordpolen Oltre la Morte Hon är min Stjärna för alltid Bajenvålnadens sexiga Tärna 2612 Forever Young, Ungdomens Källa jag fann de kommer för evigt att följa denna Capitan shayatin och demoner, jag skrattar åt dem GTAsajten 4 Ever, Hjärtat har hittat hem Helt Bunden Records ❤️ Redigerad 1 juli, 2023 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2023 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2023 (redigerad) Världens mest gåtfulla fisk, drömmen om poesin nu man leva bland demoner och shayatin inget går upp mot ett Caramelldans-stipendie Oltre la Morte Ardite Compagnie låt dem blicka från ovan och se hur vi faller å hur vi frustrerade försöker skaka galler Satans Helvete, det skulle var't vi nu är man Japanmix, Liberi sänker en till bira och skålar stolt springer snabbare från hundarna än Usain Bolt no remorse is the One Command, pietà non avremo de e va de e, keep on rocking, scEmo Redigerad 1 juli, 2023 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 september, 2023 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2023 Det är kanske inte en del av forumets historia (utöver den gången Umberto nämnde det i en av sina serier) att jag har skrivit dikter en gång i tiden. Något jag gärna gör fortfarande men inte lika flitigt. Den största skillnaden från 2010 skulle jag säga ligger i att åtminstone jag nu för tiden anser mig själv ha blivit duktig på det. Här följer en liten samling som jag inofficiellt kallar "regnskuren tystnad" och numrerar för jag är inte duktig på titlar. [1] Jag förutspår ingenting som bedrift och talar om det inför ingen i form av skrift. Skriva avskedsbrev och kanske se det som lite mer. Till dess att det mesta förutspått är gånget bort. Allting oförväntat blir efterlängtat. Det var i form av citat min far sa "Ta vara på den tid kvar snart och allt som innan dess avtar". I mina händer det lilla som jag bar, en tyst plikt där ligger till grunden i din avbild. Jorden buren, jorden bunden. [2] Monolog, följande åren, inövad för telefon Kommunikation mellan ringsignaler och en upptagetton Talan om den jag är inför den som jag en gång var och dör Nu är endast varandet kvar och det är varandet som varar längst (än så länge) men det är inte alltid hur det känns beroende av vad som händer en gång till, igen Talan om den jag är inför [3] Ett skrin med nyckeln inuti. En blind man får inte se snön falla men ändå känna kylan och hur den karvar spår när den rinner ner för kinden som ett verkligen mäktigt ting. Som om det skriver en spådom - En knuten näve förblir tom. En solnedgång varar dagen lång. En vattenkittel visslar vilt fritt utan melodi, högljutt utan frid men mer i form av ett skrik vid åsynen av ett lik. Det återstår att se när den blir färdigskriven och om det är för att du lever än. [4] Jag har andats utav vana oavbrutet i den tid att jag nu förmodar mig komma till slutet som ett citat som försvinner för att lämna ett stearinljus med endast ett flimmer jag vill bli grotesk som ingenting annat likt makaber med min bröstkorg fullt uppvikt stå på scen och blotta mer än bara ben viska i tystnad utan syfte att någon hör fullt medveten om att någon gör En ögonkontakt som återvänder utan något sagt vaknar till liv från spontan till plötsligt instinktiv med en inblick till vad som kan bli funnet hungrigt inuti [5] regnet skar en tystnad, kondens vid annars dimma luften bar lättast en suck utan fukt som annars imma och när det spänner på ytan och flaskskepp hissar segel för att vila på hyllan och när det bränner på bål och röksignaler försvinner för att mingla med moln även när det redan ligger i fickan där det ligger i handen som en gång annat bar oväntat är hur det plötsligt punkterat pustar ut men endast i bön endast i bön berättar jag vad det var jag verkligen sa endast i bön är väntan då jag väntar på ett svar endast i bön berättar jag vad det var jag egentligen sa endast i bön är väntan då jag väntar på ett svar 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 november, 2023 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2023 (redigerad) Som mit hjärta brinner för min Käresta skiter i om shaitan mig lemlästa Helvetet välter och jag står för det klotter är min livsstil, står för smet fuck poesi, fuck rasism, fuck hela tinget Bajenvålnad som man är så hajar man svinget --- AVE CAESAR Redigerad 24 november, 2023 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2023 Det är vad det är, jag har min Kryptonit nu jag leva bland bärs å sprit svart hjärta och en hud så vit glad i hågen som Hammarbyit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 7 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2023 Gräset är grönt Himlen är blå Jorden är rund Det finns två kön. Varken mer eller mindre 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2023 Märta är en snärta ifrån Bangladesh. Vart är du nu? I Bangladesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 19 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2023 I vissa länder är det dödsstraff om man äter griskött, dricker alkohol eller har sex utanför äktenskapet. I Sverige kallas det julbord med jobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 februari Rapportera Share Skrivet 24 februari Bögbajen, fett haram bibliskt ackurat ängel, tamam Miss Lucifer e antifa, jag e fascist syndaflodernas förlåtelse, inte e de trist Gubben Noa kan placera djuren i Arken själv trycker jag kanylen i armen i parken skrålar högt å tar mig en bira 2001 och För Evigt, fortfarande vi fira illuminati och sänkta tvillingtorn, en liten sejd min Queen har redan segrat, har ej längre nån fejd Djävulen tar alltid faktura, Gud har dömt mig SM-Guldet tillägnar jag min Eviga Tjej --- Regnbåge och Kärlek AH E L D F 🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 mars Rapportera Share Skrivet 13 mars (redigerad) Den tredje snyggaste bruden jag skådat, svartare än dig även om svärtan inte går upp mot Hennes hår, min Eviga Tjej ville röka cigg som kallas Black Devil från Holland sockersött och cancer, mand for mand --- Faccetta Nera 🏴☠️ Redigerad 13 mars av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 mars Rapportera Share Skrivet 15 mars Jag älskar dig, lämna mig inte, jag tänker aldrig lämna Revolutionen jag gör det för kniven i hjärtat inte för den erogena zonen CasaClown Italia, estremo atto d'Amore jag sänker pisswasser för dig, skål på're Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 mars Rapportera Share Skrivet 30 mars Om jag dagligen rullar upp stenklotet för min Queen och att det åter rullar ned för någon annan hin så rullar jag upp det återigen Gud förlåter, inte Vi, min vän 🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 mars Rapportera Share Skrivet 30 mars Hur man tacklar Döden, med ett hånflin återigen rullar jag upp stenklotet för min Queen åh ha ha ha, garvar Järnet, Kapten jag må vara efterbliven, riktigt jävla sen Caramell och Horst Wessel, fett äkta Kärlek jag kommer aldrig att förlåta mitt svek On God I made me people Believe romanista astrazeneca, silen gav mig HIV aidsbög, nej, drogutlöst psykos, eller nåt God forgives, We don't, ere förstått 🇳🇬 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts