Sniper Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Princess Robot Bubblegum - Only on CNT Ännu en ny trailer! Redigerad 27 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Princess Robot Bubblegum - Only on CNT Ännu en ny trailer! Mjo just det. Den ser nice ut men jag kör media blackout nu för att inte bli spoilad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Mjo just det. Den ser nice ut men jag kör media blackout nu för att inte bli spoilad. Det är reklam för ett program i spelet... typ som Republican Space Rangers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Ser mycket mer välgjord ut än RSR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Det är reklam för ett program i spelet... typ som Republican Space Rangers. Jag vet. Men jag tycker att det känns som om jag redan vet så mycket så jag vill inte bli spoilad mer om t.ex tv'n också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Den kändes lite småmysko, men det är ju alltid härligt med nytt material Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts