Wu Zi Mu Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Nu har jag förhandsbokat det. Hade hoppats på att få testa ett demo först, men strunt samma, efter några gameplays på Youtube så blev jag övertygad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Ska förhandsboka imorgon från Spelbutiken (sent, jag vet). Finns det någon chans att jag hinner få det tills på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 (redigerad) Ska förhandsboka imorgon från Spelbutiken (sent, jag vet). Finns det någon chans att jag hinner få det tills på fredag? Beror på hur tidigt du bokar. Gör du det tidigt på morgonen så har du nog en bra chans. Edit: Jag fick ett mail att de hade skickat spelet. Tyvärr stod där även: Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar... Spelbutiken har verkligen blivit riktigt dåliga sedan de blev Danska. Redigerad 23 september, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Hoppas man får hem det imorgon, skulle vara perfekt till helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Hell yeah! Redigerad 24 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Pga diverse problem (som det enorma problem att banken stänger vid 16.00 på en torsdag) har jag inte kunnat betälla spelet förens idag. Great, nu får jag vänta hela lååååånga helen och några dar till innan jag får sätta täderna i zombiekött! BLÄ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Någon som har spelet till PS3? Jag har fastnat på sista bossfighten.. Skulle behöva lite Co-Op hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Jag resettade storyn och spelade om det. Så nu har jag klarat Ending A och Ending S (Overtime) . Najs spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Hur är bilduppdateringen på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Hur bra funkar egentligen co-op? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 (redigerad) Hur bra funkar egentligen co-op? Körde med en kompis ett tag sen, det är skitkul och funkar rätt bra. Ibland kan det lagga något smått nån gång och lite sånt där men det positiva väger ut det negativa. Du har ingen aning om hur hejdlöst roligt det är att bara strunta i case filen och bara springa omkring och skapa massa kaos med en kompis medan man kör röstchatt. Och Terror is Reality är helvetes roligt, också. Och en väldigt bra källa på pengar - har nu drygt $500'000. Redigerad 28 september, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 (redigerad) Körde med en kompis ett tag sen, det är skitkul och funkar rätt bra. Ibland kan det lagga något smått nån gång och lite sånt där men det positiva väger ut det negativa. Du har ingen aning om hur hejdlöst roligt det är att bara strunta i case filen och bara springa omkring och skapa massa kaos med en kompis medan man kör röstchatt. Och Terror is Reality är helvetes roligt, också. Och en väldigt bra källa på pengar - har nu drygt $500'000. TIR är väldigt varierande och underhållande. Jag har köpt sportbilsnyckeln och massa annat kul, så har tjänat runt 3 miljoner på TIR Hur är bilduppdateringen på PS3? Den är bra. Ibland om det är sjukt många zombies och ljust ute så kan man få en och annan framedrop. Men det är inget som stör, och annars fungerar det till 99% väldigt bra Redigerad 29 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Hur är bilduppdateringen på PS3? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 ??? Kolla min edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Kolla min edit Åh, tack. Skönt att höra. Har blivit ruskigt sugen på det här spelet, men ekonomin tillåter inga spelköp just nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 (redigerad) Spelutvecklarna har lyssnat på alla som saknade Frank West och kommer snart släppa "Dead Rising 2: Off the Record" där man har möjligheten att spela igenom Dead Rising 2 med Frank. handlingen kommer vara annorlunda med nya cutscenes och kameran kommer tillbaka. Det här är alltså en remake av Dead Rising 2 och rykten säger att det blir den här som blir canon och att de helt enkelt raderar Chuck. Edit: Efter att ha tänkt efter så tror jag att ryktena är falska. "Off the Record" tyder på att det inte är officiellt och trailern som finns på XBox Live hintar om att det hela handlar om en "What If..." historia och inte canon. Redigerad 15 april, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 http://www.gamereactor.se/nyheter/26941/Dead+Rising+2-remake+i+h%F6st/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Spelutvecklarna har lyssnat på alla som saknade Frank West och kommer snart släppa "Dead Rising 2: Off the Record" där man har möjligheten att spela igenom Dead Rising 2 med Frank. handlingen kommer vara annorlunda med nya cutscenes och kameran kommer tillbaka. Det här är alltså en remake av Dead Rising 2 och rykten säger att det blir den här som blir canon och att de helt enkelt raderar Chuck. Edit: Efter att ha tänkt efter så tror jag att ryktena är falska. "Off the Record" tyder på att det inte är officiellt och trailern som finns på XBox Live hintar om att det hela handlar om en "What If..." historia och inte canon. Vad menas med canon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Vad menas med canon? Canon betyder att det tas som den officiella storyn. Om ett spel är canon betyder det alltså att det är en del av storyn. Non-canon är alltså inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Precis. Canon är t ex slutet i Dead Rising där Frank tar sig levande från köpcentert medans non-canon är sluten då han dör, blir kvar där osv. Canon är det som nämns i framtida spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts