DYos Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 mm.. it's just too sad =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Var ligger Oxie:wacko: Ja det ligger utanför Malmö. Hur visste du det, Deltanator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Skulle vilja ha det i Italien, Frankrike eller Tyskland. Hade varit roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 gta enköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Du glömde alternativet ASIEN. JAg tycker iallafall att Det ska lygga i Ryssland oxh eftersom jag har sett att många vill att det ska vara snö så passar väl det utmärkt. Då kan man ju springa runt och kasta snöbollar eller bygga en fin snögubbe Eftersom Ryssland är känt för kärnvapen så kan de ju alltid finnas lite sånt också. Och varför inte snöskotrar som lite krydda på moset. Det ska iallafall heta: GTA Soviet "Edit" JAg kanske redan har skrivit det här i i tidigare topic kom jag på nu "Edit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 att ha gta i afrika är som att köra på stranden i gta vc, inte så jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Queenstown i nyazeland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Nordamerika såklart. USA Detroit,New York,Buffalo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Det ska vara i LA, New York, Pittsburgh eller i Malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) i Sverige! fatta.. göra skumma uppdrag åt ledningen i skandia och persson... haha Redigerad 9 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Oh oh!! Ja har det!!!! GTA: Rainforest!!! haha tänk er jaga någon i en regnskog! så kommer massa farliga djur!! så e där byar me hydor man bor i! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Ja det ligger utanför Malmö. Hur visste du det, Deltanator?? För att jag bor i Malmö ? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Tycker det borde vara i Ryssland, Jobba för KGB å förstöra Kärnvapen grejs å sånt. Döda spioner som vet för mycket m.m va sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 U.S.A självklart. Tycker att Miami var skitbra ställe eftersom det är så fint där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Tokyo... 2000 talet... massa skylines o supror överallt Osså yakuza maffian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag vågar nästan lova att alla GTA-spel kommer att vara i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag vågar nästan lova att alla GTA-spel kommer att vara i USA. Nåja, London har ju förekommit så inget är väl omöjligt... Men jag tror också att amerikanska städer "ligger högst på listan" om man säger så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 I sverge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 I sverge Lol, hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 själv tycker jag att det borde vara Colombia. för där är det mycket knark och sånt inblandat och då skulle det finnas gryma snubbar att göra uppdrag åt! men miljön kanske inte är så grym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts