Guest Teddy_ponken Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Australien är ingen värdsdel det är en kontinent Det heter annar ( occeanien) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 tyskland skulle va grymt! eller som hultan säger, italien!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Sicilien helt klart. Jag vet inte hur vägarna och naturen och så är men maffian säger väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag tycker inte det spelar någon störe roll bara det håller samma anda och har som föregångaran Storstad och Ö:ar eller att de byter ut Ö:ar mot något liknande kanske !?! kan inte komma på något på rak arm så det får bli Ö:ar Det hade varit roligt om man kunde göra lite mer anorlunda saker typ ha möjligheten att gå in i fler Hus (ex Ghost Recon Stadsmiljö / hel) Köra lite störe saker som ja kanske de stora båtarna i hamnen eller helikopter! Ja nu får jag sluta dröma det var ju inte det frågan var mm sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Annars kanske det kan vara i USA.. I nån ganska stor stad på västkusten, för det har ju redan varit på östkusten och i södra delarna. Det skulle ju va coolt om man kunde åka spårvagn och så... Och så kan det ju va massor homosexuella som bor där. Jag vet! I San Fransisco! Där har dom ju både spårvagnar och bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Han glömde nog asien...skulle va as-coolt i Tokyo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_insect Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag vet! Tokoy ni vet en gå gata i tokoy fullt med folk så kommer man med en bil och kör över alla då kommer man få militären efter sdig skitsnabbt ju men så slaktigt blir ne nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 i irak och sjuta ner saddam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Du har glömt Asien...... men det kanske ngn redan påpekat..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jepp! Everest har och kanske någon annan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Ok, jag skulle vilja springa runt i i europa.. Slott, gamla hus! EUROPA HAR ALLT! helst i bryssel då skulle jag döda alla EMU/EU bögar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Det skulle definitivt ligga i Mexico!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Skåne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 dom häftigaste länderna skulle va: 1.Maldiverna eller nån annan exotisk ö 2.Australien (lite utanför storstäderna) 3.Africa (regnskogen hehe) 4.USA (Western! Cowboy-tiderna) 5.Oxie i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Var ligger Oxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 En ny version av London fast i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 SKulle gärna vilja att det var i Europa nånstanns kasnke TYskland eller italien skulle ju va skit grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) vote: australien ( ) annars antarktiskt eller nordpolen eller va de heter Redigerad 6 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Alltså, Rio skulle passa bra, tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Var ligger Oxie Utanför Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts