L_Voll Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ja, den suger! Jag får alltid googla för att hitta speciella trådar i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ja, sökfunktionen behöver förbättras. Jag tycker även att det ska gå att kunna söka upp sina egna poster i en speciell tråd. T.ex om jag postade ett par bilder i Screenshots-tråden som ligger flera sidor bak nu. Så istället för att bläddra igenom alla sidor enda tills jag hittar det borde man kunna söka efter sina posts eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Jag tycker den funkar skitbra, om man tar avancerad sökning. Nackdelarna är väl att man inte kan leta upp en persons poster och att snabbsökningen är rätt kass. Avancerad sökning funkar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Ja, sökfunktionen behöver förbättras. Jag tycker även att det ska gå att kunna söka upp sina egna poster i en speciell tråd. T.ex om jag postade ett par bilder i Screenshots-tråden som ligger flera sidor bak nu. Så istället för att bläddra igenom alla sidor enda tills jag hittar det borde man kunna söka efter sina posts eller liknande. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48324 Skapande en tråd om samma sak GiZmo kom men en ganska hygglig lösning men som sagt, det skulle sitta fint med en inbyggd sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Glöm inte att ni ska utgå från http://ref.gtasajten.com. Jag tror redan många av sökproblemen är fixade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Jag tycker det borde gå att söka på ett ord med åtminstone tre bokstäver om man har flera andra längre ord med i sökningarna. Har flera gånger inte kunnat precisera mig p.g.a. denna begränsning att det ska vara minst 4 bokstäver. Kommer det kunna gå att fixa på nya forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Nu har jag inte undersökt referensforumet så grundligt, men är man inne och bläddrar bland trådarna (dvs inte inne i en tråd) och trycker in nåt i det nedre sökfältet, till exempel "+tråden +saker +fråga" är det ju uppenbart vilken tråd man letar efter, men det sökfunktionen spottar ut är alla trådar som innehåller poster med endera av orden. Borde inte det sökfältet istället referera till trådnamn? Söker man nån specifik post är Advanced Search så fruktansvärt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts