Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 1jgE-lrfZ3k Tveksamt.. Texten är rätt komplicerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 1jgE-lrfZ3k Regler och information: *Alla låtar måste vara minst en minut lång, och personen som ställer upp måste själv vara med och sjunga minst två meningar. (Yeah, oh, mm, right, lalala och liknande räknas ej) :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Tveksamt.. Texten är rätt komplicerad :wub: -_- Han kan sjunga den två gånger. -_- Smurfar väl in några moar smurfar när jag ändå sitter här och smurfar mitt i smurfen: http://www.youtube.com/watch?v=fjUMZvLvzLQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Skickade in mitt bidrag nu hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=c-YQqYkQqYUFAMILY GUY FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Men för fan! Deadline imorgon och bara två bidrag inne! In med era låtar! Schnell!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Nu ska den vara uppladdad!Jag har lämnat in min låt nu.Har skickat in nu.Skickade in mitt bidrag nu Men för fan! Deadline imorgon och bara två bidrag inne! In med era låtar! Schnell!! Oh fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Oh fan? På gizgiz står det att bara jag, RavenE och Vicke har lämnat in . Fortfarande 7 röda knappar. Redigerad 6 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Måste uppdatera det manuellt, gjort de nu =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 (redigerad) Måste uppdatera det manuellt, gjort de nu =p I see . Fyra bidrag är fortfarande rätt lite dock Redigerad 6 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 kanske är nån som har laddat upp nån annanstans och skickat in till boomah utan att skriva i tråden, hoppas på de =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 I värsta fall får vi väl skjuta upp hela tävlingen . Hoppas vi slipper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Omg, ge lite tid. Så snabbt kan det väl inte gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Alright, en vecka till. 14 November är senaste inlämningsdatum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Come on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Jävligt dött här. Vad jag vill minnas så var det betydligt fler som anmälde sig än de som lämnat in. Hur går det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Än en gång håller jag med. Var är alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Hittat en låt nu iallafall! Ska försöka spela in imorgon eller lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Oh snap! Mitt bidrag bör komma imorgon kväll. Edit: Tack Flaskan för påminnelsen. Redigerad 13 november, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts