Weener Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Im in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Giz hjälpte ju till sist också. Sweet stuff Giz. Edit: Är det då inte bättre att göra som vi gjorde sist, att ni skickar era låtar till Giz som laddar upp dom samtidigt, precis när Boomer startar röstningstråden? Så gjorde vi ju sist, så att ingen skulle ha en fördel av att folk kunnat höra låten mer. Fast då var det ju som så att ni skickade låtarna till mig, och först efter det kom jag på att vi kunde använda Giz' server. Så jag skickade alla låtar till honom. Skulle ju vara smart och behändligt också att skicka låtarna direkt till Giz. Eller vad säger ni... Boomer och Gizmo? *suck* Vill du ta över tävling? För i så fall kan vi stänga ner den här tråden och öppna upp en ny. Im in! Hokaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) *suck* Vill du ta över tävling? För i så fall kan vi stänga ner den här tråden och öppna upp en ny. Hokaj. Nej. Jag bara skrev vad jag tyckte. Min låt är klar. Ska jag ladda upp den där, eller? Edit: Grymt kul att så många anmält sig. Hoppas verkligen att alla gör färdigt sina låtar, till skillnad mot hur många gjort tidigare. Redigerad 26 oktober, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Boomer får bestämma, kan ju stänga av spelaren för tillfället om det ska sparas till finalen. Förresten, filnamn och så, inga ÅÄÖ eller speciella mysko-tecken, helst inga mellanslag heller utan lägg till punkt eller understreck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Jag är på . Hur skickar jag bidraget då? MSN? Hotmail? PM via hostsida. Vilken hostsida rekomenderas? Redigerad 26 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Jag är på . Hur skickar jag bidraget då? MSN? Hotmail? PM via hostsida. Vilken hostsida rekomenderas? Gör så att du laddar upp den på Gizs sida, så får folk helt enkelt försöka hålla sig från att lyssna tills röstningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Gör så att du laddar upp den på Gizs sida, så får folk helt enkelt försöka hålla sig från att lyssna tills röstningen. Aha! Då får jag väl försöka mig på det! Tack för svar EDIT: Eller vänta, nu blev det klurigt. Menar du på hans profilsida? EDIT 2: Gizgiz så klart Redigerad 26 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 http://gizgiz.nu/gsc2/ Där ^^ Boomer: Jag tar de som att du inte vill att folk ska kunna lyssna atm, så jag stänger av den funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Nu ska den vara uppladdad! Kan du kolla om det funkade Giz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Nu ska den vara uppladdad! Kan du kolla om det funkade Giz? Yeppyepp, funkade bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Yeppyepp, funkade bra ^^ Kul . Inte riktigt min musikstil, men jag gillar både serien och låten. Det ska bli spännande det här! Börjar tävlingen den 7:e november eller blir det senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Kul . Inte riktigt min musikstil, men jag gillar både serien och låten. Det ska bli spännande det här! Börjar tävlingen den 7:e november eller blir det senare? Jag antar att röstningstopicen kommer upp samma kväll som inlämningsdeadlinen, eller någon dag efter. Om inte Boomer planerat någonting annat... Edit: Jag har lämnat in min låt nu. Fin pricklista Gizmo! Redigerad 26 oktober, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 JAG ÄR MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 JAG ÄR MED! Nice... Jag undrar hur många som kommer att ha samma låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Jag kan lova att ingen kommer ha samma som mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Don't forget this now guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Don't forget this now guys! Eller hur! Är det bara jag och Vicke här som tar detta på allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Jag har problem att hitta nån låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 (redigerad) Gah, var nära att glömma detta. Ska försöka spela in låten imorgon! Edit: Oh shit, trodde sista inlämning var 14:e. Well, imorrn borde jag kunna skicka in! Edit2: Har skickat in nu, men då jag lyssnar på låten på giz hemsida så hör jag bara de första 2 sekundrarna ungefär. Funkar det för dig Giz? Redigerad 4 november, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Jag har problem att hitta nån låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts