kicken Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Trådtiteln säger allt, vad tror ni? Är det möjligt att genomföra? Är det tillåtet? Skulle ni uppskatta en sådan dag? Kortfattad beskrivning: Varje medlem tvingas blir uppmanad till att skapa en tråd om vad som helst på trådstartardagen. Det kan vara allt från bilar till WTC. På så sätt kan man få in mer diskussionsunderlag och ett aktivare forum. Detta är naturligtvis ingen långsiktig lösning, men en kortsiktig lösning som ger insikt i hur ett forum skulle kunna se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 (redigerad) Värt ett försök, och skulle vara intressant att se resultatet! :yes: Redigerad 24 oktober, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Hur galet det än egentligen låter så tror jag att det skulle kunna få mig att starta nån tråd. Kanske en av alla de där "Ae, vi skiter i't" - idéerna kan bli verklighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 De ids jag inte, men någon borde göra en tråd där man gissar en forumitsdag, t.ex Axel 0700 dricker té å tar lite bilder på mor i badrock 0730 åker till skolan tillsammans med sin termos som är laddad med té osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Absolut. Ta det en söndag, forumet är alltid som mest aktivt då. (Tycker jag) De ids jag inte, men någon borde göra en tråd där man gissar en forumitsdag, t.ex Axel 0700 dricker té å tar lite bilder på mor i badrock 0730 åker till skolan tillsammans med sin termos som är laddad med té osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Absolut! Jag har skitmånga grymma idéer! =D När ska vi ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Absolut! Jag har skitmånga grymma idéer! =D När ska vi ha det? Haha, om du sitter inne på massa idéer kan du väl göra slag i saken och skapa massa trådar? Varför sitter du och håller på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Haha, om du sitter inne på massa idéer kan du väl göra slag i saken och skapa massa trådar? Varför sitter du och håller på de? Hehe du vet, den som väntar på nått gott... Kan ju inte släppa alla mina bra idéer på en och samma gång. Måste ju sprida min genialitet över en lång period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Låter som en bra idé. Fler nya trådar är något som behövts länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Låter som en bra idé. Fler nya trådar är något som behövts länge! Lås TROMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Lås TROMS. NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 NEJ! Eh, jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Eh, jo! Eh, ne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Umm, känns lite som spam? Kommer det inte resultera i ett tjugotal trådar med 1-2 replies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Sluta. Det låter som en mycket bra koncept, de trådar som suger stängs och slängs - ur smutsen kan vi nog finna ett antal blommor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Vad sägs om nästa söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Sluta. Det låter som en mycket bra koncept, de trådar som suger stängs och slängs - ur smutsen kan vi nog finna ett antal blommor. Precis. Väldigt bra! De trådar som enbart kräver 1-2 svar stängs och slängs. De som är kvar blir kvar. Sedan bör man inte stänga dem till och med om frågan ser dum ut, det kan utmynna i en het diskussion. Vad sägs om nästa söndag? Låter bra! De som inte är hemma på söndag får ta och posta dagen före eller efter. Det skall ju inte behöva göra någonting. Söndag it is? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Det behöver inte resultera i många onödiga trådar om 'vi' tänker om lite. Leta upp en tråd där frågan känns någelunda välplacerad ("Vad hette den läkaren som använde judar till diverse expriment?" skulle t.ex. kunna hamna i någon tråd om WW2 eller nazism) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Det behöver inte resultera i många onödiga trådar om 'vi' tänker om lite. Leta upp en tråd där frågan känns någelunda välplacerad ("Vad hette den läkaren som använde judar till diverse expriment?" skulle t.ex. kunna hamna i någon tråd om WW2 eller nazism) Nej, men det där skulle vara en väldigt onödig fråga i en ny tråd också. Det där krävs det bara ett, max två svar till. Men formulera om frågan till exempelvis: Varför använde läkaren judar till experiment, vad tog han lärdom av? etc etc. Då kommer man garanterat få fler svar. Redigerad 26 oktober, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts