doperide Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Har laddat hem ett antal olika 100% Saved Games. Alla börjar på "End of the Line", men efter "introt" till uppdraget så får jag börja om HELT från börjarn, vid cyklen, 0% complete osv. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Har du moddat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doperide Skrivet 23 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Har du moddat spelet? Hur gör jag det? Har för mig att jag inte gjorde det sist jag hade det installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Sådär brukar det vara med main.scm-moddade GTA-versioner. De 100%-filer du hämtat, står det nånstans att de använt sig av moddar? För så fort man moddar något med main.scm måste man starta nytt spel oavsett om man skapar modden på egen dator eller om den skickas iväg över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doperide Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Sådär brukar det vara med main.scm-moddade GTA-versioner. De 100%-filer du hämtat, står det nånstans att de använt sig av moddar? För så fort man moddar något med main.scm måste man starta nytt spel oavsett om man skapar modden på egen dator eller om den skickas iväg över internet. Jag startade med new game, fick ändå starta från noll.. hur moddar jag spelet? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doperide Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts