Jacker Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Originalslutet är ju mycket bättre. Det där är bara överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Ja, det där slutet förstör ju storyn på det vis när det helt plötsligt skulle gå över till övernaturlig styrka och att hennes ansikte blir förvandlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Ska se filmen på bio om 2 timmar. Edit: Jao, den var väl underhållande! Redigerad 4 november, 2009 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SirMovieLot Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Meh, riktig skit film. Inte alls skrämmande eller intressant. Råkade också somna i mitten av filmen, ca 10 minuter, blev sedan väckt av en vän. Har aldrig tidigare hänt att jag somnat medans jag kollat på en "skräck" film. Man får kolla på meningslöst skit i början ungefär 45 minuter tills deras sovrums dörr stängs av sig själv(wow väldigt skrämmande). Visst, det kan ta 45 minuter för att bygga upp karaktärerna så att du ska kunna känna medlidande när något händer dom. Men här är det inte alls så, de första 45 minutrarna fick mig att bli sömnig och uttråkad. Jag ville inget annat än att se båda huvudpersonerna dö eller göra något intressant. Om filmen hade kommit ut för 30-40 år sedan så hade det varit en av de mest skrämmande skräck filmer någonsin, men just nu finns så många bättre skräck filmer. Overhyped? YES O så såg huvudpersonen Katie ut som en FET val.. detta gör inte filmen dålig, men det distraherade mig ibland från storyn eftersom hennes dubbelhakan brukade visa sig ibland.. Så se denna film som ett alternativ till sömnpiller. Rekommenderar också filmen till dig som vill betala för att se folk sova. btw Spielberg måste vara en riktig vekling när det kommer till skräck filmer. Är ganska trött, om det finns några stavfel, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts