Vice. Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Lanseringserbjudande för iPhone - Gratis Max Originalburgare Alla som visar upp sin mobil med den nedladdade applikationen i kassan får en Max Originalburgare, värde 40 kr. Tipsa gärna dina kompisar och ta en burgarutflykt tillsammans. Erbjudande gäller endast en gång per telefon tom 091027 mot uppvisande av kampanjbild i din iPhone. Gäller ej Max Arlanda. Via App Store i din iPhone: 1. Öppna AppStore i din iPhone. 2. Sök efter Max Locator och välj applikationen 3. Klicka installera och fyll i ditt i Tunes lösenord 4. Klart! Ska lätt dit imorgon! Mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Äsch, det var ju inte alls något för iPod-ägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Äsch, det var ju inte alls något för iPod-ägare Funkar det inte på iPod Touch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 (redigerad) Funkar det inte på iPod Touch? Jo det gjorde visst det såg jag nu, hjälper ju inte mig dock! Nu har jag iofs. ingen max-restaurang i närheten, så det kanske spelar mindre roll Redigerad 22 oktober, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Woot! Synd bara att närmaste Max ligger en bra bit härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts