Skotten_31 Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Vilket spel köpte du senast och vilket var de senaste du laddade ner? skriv gärna datum, och om det var till t.ex. xbox360 , ps3 , pc ,. Senaste spel jag köpt: GTA IV till xbox360 (köpte någon gång i Augusti) Senaste neddladdade spel: Borderlands till xbox360(idag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Köpta: eeehhh... ... Rainbow Six vegas 2 (länge sedan 2 mån) Nedladdade: The Witcher (ca 2 dagar sedan) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Detta bryter väl mot "No-warez" snack regeln... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Detta bryter väl mot "No-warez" snack regeln... §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är ingen förfrågan om eller uppmaning för Warez jue! Redigerad 21 oktober, 2009 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Detta är ingen förfrågan om eller uppmaning för Warez jue! Det är det väl? Om man frågar någon vilket deras senast nedladdade spel var så uppmuntrar man dem att det är okej att ladda ner upphovsrättsskyddat material. Dock kan du ju ladda ner spel på lagliga sätt men nu är ju frågan ställd som den är så.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Det är det väl? Om man frågar någon vilket deras senast nedladdade spel var så uppmuntrar man dem att det är okej att ladda ner upphovsrättsskyddat material. Dock kan du ju ladda ner spel på lagliga sätt men nu är ju frågan ställd som den är så.... Ja, va trodde du jag pratade om? olaglig nedladdning?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Senaste måste väl va MotoGP 07 till PC Och senaste nerladdade var Risen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Ja, va trodde du jag pratade om? olaglig nedladdning?! "Busk"-snack är också uteslutet. Vi vet att du laddat ner skiten, så ja - det bryter mot regeln fortarande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Klart som fan att man kan ladda ner spel lagligt. Webhallen har den gyllene funktionen. Och PSN, och XBox, och.. Ska jag fortsätta? Sen finns det en hel del gratisspel att ladda ner, mitt senaste var Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic. Senast köpta minns jag tyvärr inte, men imorgon ska jag köpa Brutal Legend Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Senast köpta tror jag är Anno 1404 Senast nedladdade tror jag är något spel från Steam, typ Braid (som visserligen också är köpt, men man laddar ju ner det, soo..). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Köpte FIFA 10 till PC för att lira online, förmodligen det sämsta köp jag någonsin gjort då det inte ens fungerar som det ska online och EA verkar inte göra något åt problemet heller tyvärr, 449:- i sjön . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Senaste köp: Fifa10 till xbox 360. Senaste nerladdning: Cabal Online(?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Köpt: Eehh... jag tror det var IV för bra många månader sen. Laddat ner: Senaste NFS: Undercover tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 Köpte Brütal Legend på releasedagen (15:e oktober). Otroligt roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 köpt: borderlands. nerladdat: räknas trialn till Bubble Bobble neo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Köpt och nedladdat är Red Faction till PC. Köptes den 17 Oktober på Steam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Solklart att det är warez TS är ute efter. Tråd med senaste köpta spel är helt ok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts