opazo Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) WWW.GTALIRARE.TK HELT NY GTA FORUM! FÖR ALLA SVENSKA GTA LIRARE! SKRIV UPP ER!! Redigerad 21 oktober, 2009 av opazo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Man får väl inte göra reklam här? Redigerad 21 oktober, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Sveriges största? gg, inte en endaste post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Sveriges största GTA-forum. JAAA, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Sveriges största GTA-forumbanner. JAAA, okej. Fixed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Man får väl inte göra reklam här? Sveriges största? gg, inte en endaste post Sveriges största GTA-forum. JAAA, okej. Exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
opazo Skrivet 21 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 oj fel banner skulle använda den när vi blev störst;) o visste inte att man fick göra propaganda här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Vet inte om det är förbjudet att göra reklam här, men det är rätt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 oj fel banner skulle använda den när vi blev störst;) o visste inte att man fick göra propaganda här Plus att du bryter mot Signatur-regeln Snälla, ta bort bannern, du gör dig till åtlöje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
opazo Skrivet 21 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Plus att du bryter mot Signatur-regeln Snälla, ta bort bannern, du gör dig till åtlöje jag visste inte om sig regeln o ska ändra den så snabbt ja kommer hem. och plus försöker ja inte konkurera mot GTASajten.com. Det finns hur många GTA forum som helst. Och ja tycker att GTASajten.com och GTALirare.tk ska hålla ihop här i Sverige. Jag ska själv lägga en länk på min sida till den hära sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 jag visste inte om sig regeln o ska ändra den så snabbt ja kommer hem. och plus försöker ja inte konkurera mot GTASajten.com. Det finns hur många GTA forum som helst. Och ja tycker att GTASajten.com och GTALirare.tk ska hålla ihop här i Sverige. Jag ska själv lägga en länk på min sida till den hära sidan. Men det var därför du kallade sidan "Sveriges största" och du kan inte konkurrera mot Gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Nä, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 jag visste inte om sig regeln o ska ändra den så snabbt ja kommer hem. och plus försöker ja inte konkurera mot GTASajten.com. Det finns hur många GTA forum som helst. Och ja tycker att GTASajten.com och GTALirare.tk ska hålla ihop här i Sverige. Jag ska själv lägga en länk på min sida till den hära sidan. GTASajten är egentligen inget GTA-forum längre, så... uhm. Medlemskärnan hänger för det mesta i off-topic, och sen är det några eldsjälar och ett gäng IV-töntar som aldrig sett off-topic i GTA-forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2009 (redigerad) Såg han gjorde liknande tråd på gamereactor http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=149269 EDIT: Glöm det jag sa Redigerad 23 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Sidan funkar inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Sidan funkar inte ens Skrivet 21 oktober 2009 - 15:13 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts