Wu Zi Mu Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Jag vaknade 20 minuter sen, och nu när jag startade datorn så var allt som vanligt, i några sekunder. För sen fungerade inte musen. Så jag startade om datorn, musen fungerade i en sekund. Jag bytte usb-port, musen fungerade i en sekund. Den får ström, eftersom att scrollen lyser, men det går inte att flytta muspekaren. PS: Det är en pain in the ass att surfa med tab.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Kan vara så att lasern har börjat ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Har testat den på en annan dator. Samma problem där. Den fungerade en sekund, sen dog den. Så jag ringde till Overclockers och berättade om problemet, efter lite diskussion så gav han med, så jag far dit på torsdag och fixar en ny mus. Kanske ett nytt tangentbord också. Kör ännu med Dells original som jag fick för 5 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TealTymn73 Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Samma som jag köpte och trodde innehöll 110v lysrör. Finns även pÃ¥ Clas Ohlson, dÃ¥ fÃ¥r man dessutom ett stativ pÃ¥ köpet men det är ett vekt stativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Kan rekomendera en logitech MX518 helt odödliga verkar det som xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Tack så mycket. Jag har inhandlat mig en A4Tech X7 Oscar, fick bra rabatt, både på musen och musmattan. Så jag är grymt nöjd nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Tack så mycket. Jag har inhandlat mig en A4Tech X7 Oscar, fick bra rabatt, både på musen och musmattan. Så jag är grymt nöjd nu Vilken modell? Glöm inte skriva en rev på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Vilken modell? A4Tech X7 Oscar XL-750BK, inbyggt minne i musen för att kunna customiza Redigerad 4 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Tack så mycket. Jag har inhandlat mig en A4Tech X7 Oscar, fick bra rabatt, både på musen och musmattan. Så jag är grymt nöjd nu Oooh, sånna har jag haft två av. Riktigt bra möss! Synd att dom kan hastigt och lustigt sluta funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Oooh, sånna har jag haft två av. Riktigt bra möss! Synd att dom kan hastigt och lustigt sluta funka. Min A4tech X7 har fungerat i tre hela år utan några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Min A4tech X7 har fungerat i tre hela år utan några problem. Min A4Tech X-718F, dog för ett år sen efter kanske två års insats. Jag sörjer djupt än idag. R.I.P X-718F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts