Tweak Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Jag och tre kompisar ska upp till Stockholm fredag - måndag. Fredag tänkte vi gå på stan och ut på kvällen, likaså lördag + Muse på kvällen, men söndagen och måndagen, då vi åker hem runt 16, är relativt oplanerade. Vi är öppna för det mesta, tänkte kanske chilla och spela biljard och dricka öl på nåt söderhak på söndagkvällen men annars sugna på att ta vara på dagarna på något sätt. Såå... förslag? Händer något speciellt i helgen förresten? någon som vet något om det här förresten? är det bra? http://www.pastan.nu/klubb/konstig-klubb-1.973328 Redigerad 19 oktober, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Söndag: Bajen-AIK på Råsunda 12.30 (om ni överhuvudtaget är sportintresserade förstås), Eftersom matchen är så pass tidigt så har ni god tid över för annat under resten av dagen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Söndag: Bajen-AIK på Råsunda 12.30 (om ni överhuvudtaget är sportintresserade förstås), Eftersom matchen är så pass tidigt så har ni god tid över för annat under resten av dagen med. Måste man köpa i förväg? Om inte så är det spikat - tack som fan! CCC som spelar på Klubb Konstig var hur bra som helst, detta går framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Bra tråd. Är också i Stockholm fast från torsdag till söndag. Muse på lördagen då såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Bra tråd. Är också i Stockholm fast från torsdag till söndag. Muse på lördagen då såklart. Vad ska du göra resten av tiden då? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Måste man köpa i förväg? Om inte så är det spikat - tack som fan! CCC som spelar på Klubb Konstig var hur bra som helst, detta går framåt! Det ska nog inte vara någon fara, beror på vart ni tänkt vara. Sittplats kommer ni nog kunna köpa vid luckorna utanför västra innan match, är inte helt säker då det är bajen som har hemmamatch och jag har inte full koll där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Vad ska du göra resten av tiden då? ;D Jadu... På torsdagen gör jag nog inget speciellt. Jag tror det blir heldag i centrum på fredagen. Ska möjligtvis möta upp med några polare från Göteborg (som också ska på Muse) nån gång under fredagen eller lördagen, men bortsett från det har jag inte planerat något. Får väl se vad som händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Jag är aldrig i Stockholm, men just denna helg ska jag också vara det. Inte Muse för min del, men mys (åker upp med flickvännen), trots att jag verkligen skulle vilja se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 (redigerad) Passa på att shoppa en massor när du väl är här! Ta dig till T-centralen eller Östermalmstorg (röda linjen), sen har du massvis med bra affärer inom ~500-1000 meter. Redigerad 20 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Jag är aldrig i Stockholm, men just denna helg ska jag också vara det. Inte Muse för min del, men mys (åker upp med flickvännen), trots att jag verkligen skulle vilja se dem. Fan vad roligt, hojta om du ser mig! Passa på att shoppa en massor när du väl är här! Ta dig till T-centralen eller Östermalmstorg (röda linjen), sen har du massvis med bra affärer inom ~500-1000 meter. Som du ser i första posten ska vi göra just det hela fredag och lördag, men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Tweak! Var du utanför Åhléns City på eftermiddan idag? Om du hade blå jacka och vita Converse så såg jag dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 (redigerad) Tweak! Var du utanför Åhléns City på eftermiddan idag? Om du hade blå jacka och vita Converse så såg jag dig! Haha, japp, det var jag! Sjukt. Redigerad 26 oktober, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Haha, japp, det var jag! Sjukt. Haha, nice. Om jag bara hade vågat gå fram och säga hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Lustigt att jag också ska till Stockholm från Torsdag till Lördag. Ska se Killingänget på dramaten på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Kidnappar tråden! Ska till hufvudstaden nästa vecka på arbetsintervju. Bussen jag bokade är framme 2½h innan mötet, så jag har två timmar att använda till nåt spännande. Har ni nåt att rekommendera? Annars blir det väl att titta runt i affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Kidnappar tråden! Ska till hufvudstaden nästa vecka på arbetsintervju. Bussen jag bokade är framme 2½h innan mötet, så jag har två timmar att använda till nåt spännande. Har ni nåt att rekommendera? Annars blir det väl att titta runt i affärer. på den tiden är nog det bästa att glida runt i affärer faktiskt, kanske lite svårt att binda upp sig till något så att du inte behöver stressa till intervjun sen heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts