Illousion Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Finn två fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Förutom det obvious som typ hund, fursuit, ect så do want: Logitech Z-2300, typ en tusenlapp, aldrig känt för att lägga ut pengar på dom men do want, för dom är ju bara några hundra gånger bättre än vad jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Förutom det obvious som typ hund, fursuit, ect så do want: Logitech Z-2300, typ en tusenlapp, aldrig känt för att lägga ut pengar på dom men do want, för dom är ju bara några hundra gånger bättre än vad jag har nu. DO have Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Och för att anknyta till Umbertos idé (inte för att det är per se hans idé, men- äsch, ni förstår); gäller tråden bara materiella ting man är sugen att köpa? Det enda jag egentligen har cravings på just nu är mer tid, till att läsa och jobba. Och té, massor av té. Man kan aldrig få för mycket té. Jag tänkte först att man helt enkelt bara skulle skriva vad man vill ha i skrivande stund, men sedan insåg jag att det kanske inte skulle finnas så intressant med poster i stil med "ett ligg", "mat", "sömn", "ett glas saft" etc. Men visst kan vi ändra på tråden, det gör inte mig något egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Finn två fel. Hahaha jag vet vad det är! Det är väl World trade center? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Hahaha jag vet vad det är! Det är väl World trade center? Nej, det är dom två släckta fönsterna på 74:e våningen på huset till höger, fattar väl vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Nej, det är dom två släckta fönsterna på 74:e våningen på huset till höger, fattar väl vem som helst. Jag tänkte faktiskt på något annat än tornen ...men det säger nog mer om mig än något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Hahaha jag vet vad det är! Det är väl World trade center? Huvudet på spiken! (Vzzzzzommm!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Huvudet på spiken! (Vzzzzzommm!) --- En ny do want som har kommit upp för mig är en tröja med eget tryck! Men det ska jag nog ta och fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Hahaha jag vet vad det är! Det är väl World trade center? Haha Vice! Du gör mig så glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 (redigerad) Jules Winnfield (Samuel L. Jackson): Now I want you to go into that bag and find my wallet. Ringo (Tim Roth): Which one is it? Jules: It´s the one that says "Bad Mother Fucker. http://www.coolstuff.se/Bad_Mother_Fucker_Planbok Redigerad 29 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 http://www.sportson.se/site/ilog/images/Y9C_16401_01.jpg Du lär ha fett lås till den där? Tycker det stjäls sjukt mycket cyklar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 http://www.pccity.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-pccity-Site/-/sv_SE/images/nm/ltz2300_nm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Du lär ha fett lås till den där? Tycker det stjäls sjukt mycket cyklar här. Lustigt att du nämner det. Nigga stole my bike Inne 10 minuter på Hemköp, när jag kom ut var den borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Lustigt att du nämner det. Nigga stole my bike Inne 10 minuter på Hemköp, när jag kom ut var den borta. Förlåt.... ---- Just nu vill jag ha....en kall dricka hade inte varit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Om pengar ändå växte på träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) For real. Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Lustigt att du nämner det. Nigga stole my bike Inne 10 minuter på Hemköp, när jag kom ut var den borta. Det där kunde jag ha berättat för dig redan innan att det skulle hända. Du bor ju trots allt i Ryd. Riktigt tråkigt, hoppas att du försäkrade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Dell Studio XPS 1645, Do want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts