kicken Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Ajdå, nu börjar den dö. Så därför ska jag tipsa om en ny sida jag hittat, som är väldigt lik watchxonline.com Fast istället så finns: Allt i HD-KvalitéStreamat (funkar BRA)Inte bara serier, finns en hel del filmerUtan att behöva ladda ner någon klient eller sånt skit. www.HDMT.net Jag såg på Yes Man igår, har alltid viljat se den, men aldrig haft någon att se den med. Men nu när jag kunde se gratis direkt, so why not? Åh, sjukt bra sida! Stort tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Ajdå, nu börjar den dö. Så därför ska jag tipsa om en ny sida jag hittat, som är väldigt lik watchxonline.com Fast istället så finns: Allt i HD-KvalitéStreamat (funkar BRA)Inte bara serier, finns en hel del filmerUtan att behöva ladda ner någon klient eller sånt skit. www.HDMT.net /bookmarked. Tackar innerligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Tyvärr funkar ingenting på sidan just nu(?). Det står "Notice: Due to too many visitors, streaming may be unavailable or choppy frequently. We are trying to improve streaming capacity and strongly suggest you to visit our site after 24hrs. We are sorry for any inconvenience. " Är det en olaglig tjänst eller? Känns konstigt att de kan ha alla de där nya filmerna gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Tyvärr funkar ingenting på sidan just nu(?). Det står "Notice: Due to too many visitors, streaming may be unavailable or choppy frequently. We are trying to improve streaming capacity and strongly suggest you to visit our site after 24hrs. We are sorry for any inconvenience. " Är det en olaglig tjänst eller? Känns konstigt att de kan ha alla de där nya filmerna gratis. Det var en BETA version/trial. Men dem ska tydligen komma med en "fullversion" senare. Man kan registrera sig osv om man vill. För mig fungerade det superbt innan, såg en hel del filmer där Jag har ingen aning om det är lagligt eller inte, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Grooveshark - Musiksajt, används flitigt! GTASajten - Duuh. FZ - Här får då jag alla mina spelnyheter ifrån. Subdogs - Komplement till FZ. Facebook - Jag gillar Facebook WTSO - Simpsons <3 Last.FM - ePenis Google - ..google? Wikipedia - Använder jag så otroligt mycket att jag faktiskt donerade en slant. Gmail - När man måste framstå som lite mer seriös. Youtube - Hur skönt som helst att kunna knäppa igång en Youtube video när man har tråkigt. Min bank - Tror aldrig jag skulle faktiskt åka till en bank för att betala en räkning. IMDB - Ett måste efter man precis sett en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 NHL.com om man får välja en. Annars är det väl gmail eller hotmail typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 HDMT har legat nere ett tag nu, men nu är den uppe igen! De har infört ett pts-system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 (redigerad) HDMT har legat nere ett tag nu, men nu är den uppe igen! De har infört ett pts-system. Var är pts bra för egentligen? Fick 100st men är osäker på vad jag ska göra med dom D: Edit: Jaha... betala för pts. Blah. Helvete heller Redigerad 11 december, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Var är pts bra för egentligen? Fick 100st men är osäker på vad jag ska göra med dom D: Det kostar 3pts att kolla på ett avsnitt ur en tv-serie. Det kostar 9pts att titta på en film från 2009, 8pts från 2008 osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Det kostar 3pts att kolla på ett avsnitt ur en tv-serie. Det kostar 9pts att titta på en film från 2009, 8pts från 2008 osv osv. Hur får man pts då? Måste man betala och ha sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Hur får man pts då? Måste man betala och ha sig? Det ser ut så. Hittar i varje fall inte något att sätt att få pts på. "Vi" som registrerade oss under tiden det låg nere har fått 100 pts automatiskt. http://pici.se/thumbs/t_uXPFoXQbO.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 (redigerad) Det ser ut så. Hittar i varje fall inte något att sätt att få pts på. "Vi" som registrerade oss under tiden det låg nere har fått 100 pts automatiskt. http://pici.se/thumbs/t_uXPFoXQbO.gif Fan vad b. Att använda såna där sidor, istället för att faktiskt köpa filmen, är ju betydligt lättare att rättfärdiga för sig själv när man kan se dem som idealister, som typ kämpar en viktig fight mot de hemska mediabolagen som vägrat förnya sig själv i takt med teknikens utveckling, men det hela blir lite svårare när alternativet är exakt lika girigt. Fast nu kanske betalsystemet beror på att de blivit lagliga (för det kan de väl inte ha varit innan?) och samarbetar med de som gjort filmerna, jag vet ju faktiskt ingenting alls. Redigerad 11 december, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Fan vad b. Att använda såna där sidor, istället för att faktiskt köpa filmen, är ju betydligt lättare att rättfärdiga för sig själv när man kan se dem som idealister, som typ kämpar en viktig fight mot de hemska mediabolagen som vägrat förnya sig själv i takt med teknikens utveckling, men det hela blir lite svårare när alternativet är exakt lika girigt. Fast nu kanske betalsystemet beror på att de blivit lagliga (för det kan de väl inte ha varit innan?) och samarbetar med de som gjort filmerna, jag vet ju faktiskt ingenting alls. Det är lite lol, ja. Is HDMT.net legal to offer streaming service? HDMT.net offers streaming service for all movie and tv shows fans around the world. All videos on HDMT.net source from Internet. We respect copyrights of producers and advocate all friends here to budget legitimate DVDs to support your favorite movies and tv shows and persons who make efforts on these products. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Svårt att säga bara en hemsida men Youtube blir nog mitt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Bilddagboken Facebook Google Wikipedia Youtube Och tyvärr 4chan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Gametrailers. Jag vet inte vad jag skulle göra utan den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Lätt Flashback Forum, dekadensens näste samt motståndarens. Är väl bara Flashback som på riktigt kan stoltsera med "Alla ska med!"? Nazister, pedofiler, knarkare och båtälskare får ge sin röst på den, i Sverige förbjudna, sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Lätt Flashback Forum, dekadensens näste samt motståndarens. Är väl bara Flashback som på riktigt kan stoltsera med "Alla ska med!"? Nazister, pedofiler, knarkare och båtälskare får ge sin röst på den, i Sverige förbjudna, sidan. Varför är jag inte förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 VideoGameReleases använder jag rätt mycket för att få veta när spel släpps. Dem är rätt bra på att uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Lätt Flashback Forum, dekadensens näste samt motståndarens. Är väl bara Flashback som på riktigt kan stoltsera med "Alla ska med!"? Nazister, pedofiler, knarkare och båtälskare får ge sin röst på den, i Sverige förbjudna, sidan. Haha, sad but true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts