Rixxz Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 (redigerad) Eller rättare sagt, kommer det flyta överhuvudtaget? CPU: AMD athlon II 250 x2 3GHz (Bläck edition.) GPU: Ati HD4670 1024 mb ddr3 Ram: 3 gb OS: Windows XP Redigerad 19 oktober, 2009 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Vet inte om hur pålitlig den är dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 18 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Vet inte om hur pålitlig den är dock. Nä, jag undviker helst SRL. Extremt opålitligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 check dis shit out mad dogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 18 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 check dis shit out mad dogg Systemkraven är lika opålitliga dom. Bättre och fråga och se om någon har en ungefärligt lik dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Du kan antingen låna spelet av en kompis, eller så fixa det på någon torrent sida. Om det funkar så är det att bara köpa spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 (redigerad) Varför litar du inte på can you run it? Jag har typ användt det sen ja tja 2 år tillbaks och funkar hur bra som helst. Eller SRL Redigerad 18 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Vilket ojämnt system... svårt att avgöra, du lär nog kunna köra det - men om det "flyter" är tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Du kan antingen låna spelet av en kompis, eller så fixa det på någon torrent sida. Om det funkar så är det att bara köpa spelet! På gränsen till regelbrott där... Jag vet att du menar att han ska testa spelet och sen köpa det, men rent tekniskt sett säger du åt honom att tanka spelet, så... hrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Vilket ojämnt system... svårt att avgöra, du lär nog kunna köra det - men om det "flyter" är tveksamt. Hm. Vad skulle jag kunna göra för att "Jämna ut" det? (Mer ram är tyvärr omöjligt, då jag sitter på ett 32 bitars OS.) Varför litar du inte på can you run it? Jag har typ användt det sen ja tja 2 år tillbaks och funkar hur bra som helst. Eller SRL Ehhm, jo. Den har satt mig under "minimum" på vissa grejer endast pg.a att jag kör XP istället för Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Systemkraven är lika opålitliga dom. Bättre och fråga och se om någon har en ungefärligt lik dator. Är du lullig eller? Systemkrav är systemkrav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Är du lullig eller? Systemkrav är systemkrav. Jo, Crysis ska ju kunna köras fint med ett 6600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Jo, Crysis ska ju kunna köras fint med ett 6600. Jag körde Crysis me 512mb ram 6600 kort och 2.80GHZ eller vad det låg på funkade fint typ, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Anyway, vad kan jag göra för att "Jämna ut" systemet? Vad ska jag byta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qenzi Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) Anyway, vad kan jag göra för att "Jämna ut" systemet? Vad ska jag byta ut? Jag har Athlonx2 2.11ghz 2gb ram och HD4670 med extra kylaren, Cockad tillmax i Ati overdrive.. Har vista 64bit Och mitt laggar i stan med högsta uplösning och 1i detalj och skugga.. men de e lungt spelbart.. Redigerad 30 oktober, 2009 av qenzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Thank God for spelkonsoller . Så slipper man detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Thank God for spelkonsoller . Så slipper man detta! Japp, 60 fps utan drops i GTA IV på X360 och PS3... --- Angående trådskapares dator är flyt inget som existerar på någorlunda höga inställningar (högt klockad quadcore och high end-grafikkort stavas flyt i GTA IV), fullt spelbart blir det dock absolut. Redigerad 11 november, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts