Logiken Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Det går inte, sluta nu. Är du helt jävla söt? Han tror ju att det går att göra egna gäng i SPELET. Ahu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Nu förstår jag varför ingen är aktiv i San Andreas delen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 k hade du någon mening med det inlägget ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Men asså ni är ju otrevliga mot nya medlemmar i det här forumet. Det var det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MISTER Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Namn: Fu-Nu Mafia Gängbil: Stafford & Hustler vapen: Pistol Kläder: Röd Svarta kostymer Fronts (Fastigheter m.m) : Musikindustrin. Penga-källa: Drug-Harvest Hideout: Jefferson Rivals: Ballas. Gängledare: Jag Allies: ( Någon av dem riktiga gängen i SA ) Polisen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 MEN HUR SKAPAR MAN ETT GÄNG?!?! xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hantront Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Är du helt jävla ABEREWROWEORWEOROHEWOREWROWEOGEQWOGOWEGASDSADWQF? Han tror ju att det går att göra egna gäng i SPELET. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Klart man kan göra egna gäng i spelet... kallas moddar med andra ord Du verkar jävligt förbannat smart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Det här var väl ingen lysande tråd från början och jag ser varken förbättringar eller möjlighet till trådmaterial, så det är nog dags att sätta sista spiken i den här kistan. Bye bye! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts