Bebben Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Nu när Windows 7 är nära undrar jag över en sak. Jag har en "uppgraderingskupong" från när jag köpte min dator för några veckor sen. Kommer jag att kunna uppgradera den 22 Oktober när det släpps, och få en svensk version? Det står såhär på Microsofts hemsida: Från den 22 oktober 2009 kommer konsumenter i Europa kunna köpa samma version av Windows 7 som konsumenter i resten av världen. Versionen kommer att inkludera Windows Internet Explorer 8, för att hjälpa användare att få ut mesta möjliga av sina datorer och webben. Är ändå lite osäker, så därför undrar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Nu när Windows 7 är nära undrar jag över en sak. Jag har en "uppgraderingskupong" från när jag köpte min dator för några veckor sen. Kommer jag att kunna uppgradera den 22 Oktober när det släpps, och få en svensk version? Det står såhär på Microsofts hemsida: Är ändå lite osäker, så därför undrar jag. Jag vet ej hur det är med att uppgradera, men du kommer kunna ladda ner en svensk version på runt 40 mb från Microsoft om du inte får operativsystemet på svenska direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts