L_Voll Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag fixade för några dagar sedan, men jag har inte riktigt hunnit sätta mig in i vad det går ut på? Vad gör ni som har provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Såg nyss av en ren slump att jag tydligen fått mig en invite. Den här videon förklarade rätt bra Redigerad 2 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ett par veckor old nu, men föga förvånande har Google nu meddelat att wave läggs ner. Det försökte för mycket, man visste fan inte vad man skulle använda det till i slutändan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ett par veckor old nu, men föga förvånande har Google nu meddelat att wave läggs ner. Det försökte för mycket, man visste fan inte vad man skulle använda det till i slutändan... Tyckte Wave var en enda röra.. Brukade ednast använda det till skolarbeten då flera personer kunde skriva på samma dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Tyckte Wave var en enda röra.. Brukade ednast använda det till skolarbeten då flera personer kunde skriva på samma dokument. ...då låter det ju som att Google Docs är ett bättre alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 ...då låter det ju som att Google Docs är ett bättre alternativ! Mjo, fast där ser man ju inte ändringar i realtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts