JSHC Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Skulle gärna vilja ha en invite jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Skulle gärna vilja ha en invite jag också. Jag också, har blivit riktigt pepp efter den låååånga videon och diskussionen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Jag lovar att invita folk här så fort jag får egna invites! Till er som har det men inte har några vänner att Wavea med kan söka på with:public så får man upp allmänna Waves, flera nya i sekunden! Sen om man vill diskutera något speciellt är det bara att lägga till ett sökord efter with:public. Redigerad 10 november, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Sök på "with:public gtasajten" så hittar ni en våg jag skapade. Skriv något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Hur stor får profilbilden vara? Jag kollade på Axels profilbild och jag försökte ladda upp en som var way mindre än den, men det gick ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Jag har inte fått nån invite trots att jag bad dom om en Stackars mig. Men funkar det hyffsat bra redan eller är det mycket buggar? (ni som har fått då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vart hittar jag mina invites om jag har några? Hittar inga, så vi kanske inte fått några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vart hittar jag mina invites om jag har några? Hittar inga, så vi kanske inte fått några? För mig ligger de i en wave. Verkar som att man bara får invites om man blir inbjuden av google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Har 20 invites. PM om du vet någon som vill ha. Trodde verkligen ni förstog att ni ska PMa email. ffs Redigerad 11 november, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Konstigt, det är bara en preview-version ute, endast en minimal del av Waves potential går att utnyttja i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Har 20 invites. PM om du vet någon som vill ha. Trodde verkligen ni förstog att ni ska PMa email. ffs Jag tar gärna en invite, om du har en över. Testar gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Jag tar gärna en invite, om du har en över. Testar gärna. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Hahaha! Vaddå? Jaha, det är PM man ska skicka? Ah tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Vaddå? Jaha, det är PM man ska skicka? Ah tack. Med mail ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Med mail ty. Jaha oj. Skickar emailen i detta pmet då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Herregud, alla användarnamn är ju tagna! Edit: Nu är jag igång! Redigerad 15 november, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Heh, jag fick nyss en invite från Google. Har åtta invites som jag kan skänka bort till er Gtasajtare, om det nu är brist på't. Nu ska jag läsa igenom den här tråden, försöka förstå hur allt funkar och sen bli förvirrad. Haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Jag har också fått 8 invites. PM:a om någon behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Alla verkar ha fått 8 invites nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts