Siana Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Det är google som "slängt dit reklamen".. Gmail har liknande och det är en produkt från google. Nu säger jag inte att Googles reklam är dålig. Den är underbart mycket smidigare och lättare att ignorera än andra idiotsidors färgfyrverkerier.. Men reklam förser de oss med Det är inte alls Google som har "slängt dit reklamen", det är Hultenius som har slängt dit den. Google har en tjänst som heter AdSense och den kan folk använda. Alltså ännu en bra tjänst ifrån Google. Visst, Gmail har en smal linje reklam och YouTube har en del reklam... Men vad jag menade med mitt inlägg var i större skala. Pop-ups och mycket större banners överallt. Reklam till den grad att man stör sig på den (ett undantag finns faktiskt på YouTube, reklambannern som ploppar upp i botten när man tittar på videos tycker jag är över gränsen... men om det gör Google till ett ondskefullt företag vete katten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Ååå jag vill ha! Är det ingen här som har invites att dela ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Master Plan, the movie. Watch it nao! http://masterplanthemovie.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 1. Guuud vad löjligt! Folk vill verkligen desperat få stora företag att verka onda. 2. Varför är folk så besatta av att Google får reda på ert namn eller vad ni söker? Vafan söker folk efter för att vara så paranoida? De kan gräva på för min del, jag har inget att dölja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 1. Guuud vad löjligt! Folk vill verkligen desperat få stora företag att verka onda. 2. Varför är folk så besatta av att Google får reda på ert namn eller vad ni söker? Vafan söker folk efter för att vara så paranoida? De kan gräva på för min del, jag har inget att dölja. O realy? Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 O realy? Siana Åh, där fick du mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 O realy? Siana DEN SVED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) Fick precis invite Har fått 20 invites och de kommer först gå till villiga polare, men det kommer säkert bli en del över till gtasajtare om det finns några intresserade. Redigerad 7 november, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Fick precis invite Har fått 20 invites och de kommer först gå till villiga polare, men det kommer säkert bli en del över till gtasajtare om det finns några intresserade. Deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Får man automatiskt de 20 invitsen? Kan i så fall absolut tänka mig att avvara 6-7st. åt sajtare(så att alla intresserade får) om jag får en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Fick precis invite Har fått 20 invites och de kommer först gå till villiga polare, men det kommer säkert bli en del över till gtasajtare om det finns några intresserade. JAG VILL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) Får man automatiskt de 20 invitsen? Kan i så fall absolut tänka mig att avvara 6-7st. åt sajtare(så att alla intresserade får) om jag får en. Vet ej hur det är om man blir inbjuden av någon annan, men blir man inbjuden av google så får man 20 stycken. PMa mig era mailadresser så kan jag lägga upp er på invitelistan. Redigerad 7 november, 2009 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Förutom att wave än så länge är fruktansvärt buggigt och dåligt optimerat så verkar det väldigt lovade vad jag har hunnit testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag har Wave numer (tack Hew!), finns på axel.hammarback@gmail.com (eller bara axel.hammarback) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Jag har Wave numer (tack Hew!), finns på axel.hammarback@gmail.com (eller bara axel.hammarback) ^ - Tusen tack! Men någon riktig bild av hur stor nytta det kan vara till kan man nog inte ge förrän man testat med flera "kontakter". Ska dock bli väldigt intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) Jag har det med nu! Gaygay! Tusen tack, Hew! Redigerad 17 oktober, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag fick också min av Hew, tack! Jobbigt att lägga till kontakter på ett smidigt sätt bara. Har nästan inga av mina nya vänner i kontaktlistan på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Jag fick också min av Hew, tack! Jobbigt att lägga till kontakter på ett smidigt sätt bara. Har nästan inga av mina nya vänner i kontaktlistan på Google. Tycker också kontakthanteringen är lite förvirrande, du och Mathias hamnade automatiskt i min kontaktlista, men andra har jag varit tvungen att lägga till själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Lägg gärna till mig... Det är lite tomt för mig just nu, så jag kan inte direkt pröva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Spare an invite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts