spajdermän Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Äh, den är rolig, inte nåt att bli sur över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Äh, den är rolig, inte nåt att bli sur över. De är just de som är grejen, att de är "roliga" är en kille med downs, de finns liksom inget som är roligt, om man inte tycker downisar är roliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 De är just de som är grejen, att de är "roliga" är en kille med downs, de finns liksom inget som är roligt, om man inte tycker downisar är roliga.. Reklamen är okej. Det roliga är inte faktumet att killen har Downs, det roliga är deras reaktion, och hans svar. Situationen, om man så vill. I mitt tycke vore det värre om man tänkte "Nja, om vi har med en kille med Downs i reklamen kanske folk blir upprörda", och medvetet inte gör reklamen. Om inte annat är det alltid nyttigt att debatter av detta slag. Bra jobbat, King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Det jag menar är att reklamen lätt kan feltolkas. De är överarbetade och kommenterar att Stig hade lovat dem hjälp men det har de inte fått. Stig kommer in och säger att nu har hjälpen kommit och in kliver den handikappade snubben. Personalen tappar hackan och står bara och tittar och verkar tänka: Vi skulle få hjälp och får detta!? Det är detta jag kan tycka blir fel. deras reaktioner, den pinsamma tystnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Om de istället hade haft en kolsvart neger som praktikant så hade det blivit ett jävla liv, right? Rasism hit och Hitler dit. Jag tyckte reklamen var fett skön. Håller med den som sa "jag får en feelgood känsla av downisar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Har ni sett del 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Klockers ! Älskar hur de driver med fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 haha ja den var bra. De syftar ju på att folk dumförklarar downisar genom att prata till dem så som Ulf gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 haha ja den var bra. De syftar ju på att folk dumförklarar downisar genom att prata till dem så som Ulf gör. Huvudet på spiken! (Och den gick honom rakt förbi, ho-hooo!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Huvudet på spiken! (Och den gick honom rakt förbi, ho-hooo!) Vaddå, har jag inte rätt eller vad menar du? Ulf pratar ju till honom som om han inte förstod. Sen går Jerry till chefen och undrar om det är nått fel på Ulf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Vaddå, har jag inte rätt eller vad menar du? Ulf pratar ju till honom som om han inte förstod. Sen går Jerry till chefen och undrar om det är nått fel på Ulf. Henki dumförklarade dig lite skämtsamt (hoppas jag) genom att peka ut att du förklarade den uppenbara poängen med filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Eller så dubbelspelar vice å dumförklarar oss? dadaa Ja, del 2 va helt okej, de blir nog bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 iCJ9DH41zc8 Haha, nu börjar det likna någonting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Hahha så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Hm, vad skitstövel-aktigt och manipulativt gjort av Jerry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Stackars Ulf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Det verkar som Jerry är en riktigt elak downis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Det verkar som Jerry är en riktigt elak downis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts