Sniper Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Borde flyttas hit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Borde flyttas hit. Jupp. Ska se hur modverktygen för det är, bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Jupp. Ska se hur modverktygen för det är, bara... Jag trodde dina mod-verktyg var låsta till GTA-forumdelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Jag trodde dina mod-verktyg var låsta till GTA-forumdelen Som jag förstår det så är dom väl det. Men han borde väl kunna flytta topics till sina rätta forumdelar och topics etc. Men däremot inte flytta topics hit från dem, eftersom att han bara har moderator-rättigheter i GTA-delarna av forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 (redigerad) Mja. Vi får ändra 100% i GTA-delarna men en del av modverktygen är globala så vi kan till exempel hybernata spammare i Spelforumet. Poster och trådar i GTA-delarna kan vi flytta vart vi vill, oftast till Papperskorgen (men väl där kan vi inte ens skriva i trådarna, trots att vi vanligen kan trycka Add Reply på låsta trådar). Nu flyttade jag posterna så kvar av tråden är en ganska osammanhängade diskussion istället Att flytta trådar är extremt enkelt och ganska vanligt, men enskilda poster är ovanligare så det var länge sen jag gjorde. Redigerad 11 oktober, 2009 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Tack för flytten. Vart osäker på vart den skulle ligga. Letade faktiskt lite. Och det är mest för IV jag köper Xbox. Tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Mja. Vi får ändra 100% i GTA-delarna men en del av modverktygen är globala så vi kan till exempel hybernata spammare i Spelforumet. Poster och trådar i GTA-delarna kan vi flytta vart vi vill, oftast till Papperskorgen (men väl där kan vi inte ens skriva i trådarna, trots att vi vanligen kan trycka Add Reply på låsta trådar). Nu flyttade jag posterna så kvar av tråden är en ganska osammanhängade diskussion istället Att flytta trådar är extremt enkelt och ganska vanligt, men enskilda poster är ovanligare så det var länge sen jag gjorde. Det står väl under "merge topics" eller någonting liknande så vitt jag vet? Oh well. Bra jobbat. Dags att låsa/slänga den här topicen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Det står väl under "merge topics" eller någonting liknande så vitt jag vet? "POST " *klick* "POST " Move posts -> With Selected -> Enter topic ID -> leta upp X360-tråden i separat fönster -> kopiera "showtopic="-numret -> skriv in 40907 -> MOVE POSTS. Merge topics är lite knepigare verktyg eftersom man kanske döper om en tråd jag inte har rättighet till, så det är en rätt dålig idé. Oh well. Bra jobbat. Dags att låsa/slänga den här topicen. Japp, bye bye. "After posting -> ( Do Nothing ) *klick* *klick* "Close this topic" "Add Reply" *klick* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts