Sniper Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Problemet jag nyss stötte på var att jag höll på att installera GTA SA, men så hängde sig datorn mitt i installationen och jag var tvungen att klicka på Restart-knappen... nu är det så att kanske 10% av spelet är installerat, men jag kan inte avinstallera spelet för att det blir något problem, men jag kan heller inte installera om spelet eftersom datorn tror att spelet är helt installerat [Play/Uninstall]. Testade att ta bort mappen i Program, men det funkar inte.... What would the average forumit do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Problemet jag nyss stötte på var att jag höll på att installera GTA SA, men så hängde sig datorn mitt i installationen och jag var tvungen att klicka på Restart-knappen... nu är det så att kanske 10% av spelet är installerat, men jag kan inte avinstallera spelet för att det blir något problem, men jag kan heller inte installera om spelet eftersom datorn tror att spelet är helt installerat [Play/Uninstall]. Testade att ta bort mappen i Program, men det funkar inte.... What would the average forumit do? Gå in i registret (start -> kör -> regedit) och deleta all GTA Sa nycklar. eller använd Ccleaner för att avinstallera / ta bort Gta SA åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Gå in i registret (start -> kör -> regedit) och deleta all GTA Sa nycklar. eller använd Ccleaner för att avinstallera / ta bort Gta SA åt dig. Det funkade!! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts