Siana Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Är det någon annan som har fått detta problem? Varje gång jag går in på forumet så är jag utloggad. Sjukt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 kakor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 (redigerad) kakor? Ja tack, skulle vara gott. De är aktiverade, problemet gäller inte på någon annan sida än GTAsajten. Redigerad 8 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Ja tack, skulle vara gott. De är aktiverade, problemet gäller inte på någon annan sida än GTAsajten. Byter du ip ofta? Man blir utloggad varje gång man sitter på nytt ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Jag har inte ändrat min anslutning något, tidigare har det aldrig skett... Men jag ska hålla koll på min ip och se om den ändras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Hände mig tidigare idag då jag besökte sidan. Loggades ut och loggades in igen några sekunder senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Mitt problem är fortfarande kvar. Jag har inte kollat min ip än, men jag har väldigt svårt att tro att den skulle ändras såhär ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Du loggar inte in någon annanstans? Skola/jobb/mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Näe... Min enda teori är att det kan ha att göra med min iPhone eftersom att problemet uppstod någon gång efter att jag införskaffat den... Men jag har surfar knappt på forumet/loggar in med den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 (redigerad) Har hänt mig varje gång jag besökt forumet det senate halvåret. Har inte hittat någon direkt lösning tyvär, och har dessvärre blivit som så att jag ger fasen i att skriva många gånger jag är in eftersom jag inte orkar logga in... Redigerad 2 november, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Samma hände mig förr, men jag kom fram till att det var när den bärbara datorn startades, så loggades jag ut. Det är löst iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Nu verkar problemet vara löst för mig (efter att jag formaterade om min dator). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Nu verkar problemet vara löst för mig (efter att jag formaterade om min dator). Lol, låter som en bra radikal lösning på ett rätt trivialt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Det var ju förstås inte därför jag formaterade om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Nu verkar problemet vara löst för mig (efter att jag formaterade om min dator). Vad bra! Vi borde ha det som tips någonstans. Q: Vad ska jag göra om jag blir utloggad hela tiden? A: Formatera om datorn! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Vad bra! Vi borde ha det som tips någonstans. Q: Vad ska jag göra om jag blir utloggad hela tiden? A: Formatera om datorn! Hultan biter till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Vad bra! Vi borde ha det som tips någonstans. Q: Vad ska jag göra om jag blir utloggad hela tiden? A: Formatera om datorn! Hehe, man vet ju nu iaf att det inte har att göra med router och liknande, eller andra datorer som är inloggade som mig... Så det går att få något fel på mjukvaran som leder till detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts