Plaisir Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 (redigerad) Av någon anledning kan jag nå ca 0,000000000000000000001% av internet. Alltså Gtasajten. Resten fungerar inte. Jag kan vara inloggad på msn, få notifieringar om nya mail samt surfa på Gtasajten. Men när det gäller att läsa mina nya mail, svänga förbi Facebook för att se vad folk skrivit eller göra någonting alls egentligen så är det stopp. Någon som har den minsta aning om vad som är fel och hur det skulle kunna åtgärdas? Lyckades jag med särskrivning? YES! men ja. Kanske borde tillägga att det har varit såhär sen ca kl 19. (Dvs. 3 timmar) Nytt problem upptäck: Kan inte skriva till någon på msn utan att den personen först skrivit till mig Sånt som tar ett tag att upptäcka om man aldrig skriver till nån utan att man har riktigt jävla skittråkigt Redigerad 7 oktober, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Kanske eran leverantör som håller på? Eller dom kanske håller på nåt med erat nät? För vi brukar ha dessa problem ibland speciellt mot helgerna att internet är jävligt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Kolla dina DNS inställnigar, pröva nollställ osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Såhär i efterhand vet jag inte varför jag skapade tråden. Va väl ganska självklart att det var minibolaget man får bredband ifrån som hade problem. Som vanligt! Ville nog bara gnälla lite. Allt funkar nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts