VickeX Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 http://www.rockstargames.com/newswire/2009...lways_a_girl%22 It's awesome! Lite gameplay, och gud vilket awesome uppdrag det verkar vara då man ska hoppa på flygplanet. God. Nerdgasm. Och Roxette, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 (redigerad) diggar Yusuf "what is up homie?" kommentar på GT Seems rockstar's got an ear for swedish songs. songen heter "the look" och ja, den är av Roxette Redigerad 7 oktober, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 diggar Yusuf "what is up homie?" kommentar på GT songen heter "the look" och ja, den är av Roxette Mjo jag vet. Det bästa enligt mig i trailern är fyra saker (fast hela trailern är awesome) Uppdraget där Luis skjuter någon i flygplanet och sedan hoppar från motorcykeln till flygplanets boarding-trappa När Luis säger "Get up! Get up so i can kill you myself, get up!" När Luis hoppar av Sanchezen och drar upp fallskärmen. När Luis skallar den blonda bögen. Jag antar att han är bög. X) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 OMG!! Fick fan gåshud av den här trailern!! Roxette ftw!! Kul att R* valt svensk musik för att promota TBoGT. (Eric Prydz & Roxette) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 ...flygplanet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts