Jump to content

Drivrutiner till grafikkort! HELP!

DizzY
 Share

Recommended Posts

hej hej, saknar drivrutinerna till mitt grafikkort, och jag sökte "drivrutiner grafikkort" och det kom upp windows egna så testa den. men den går inte installera alls? ^_^

e det någon som vet hur jag ska gå tillväga? :/ allting laggar hela tiden, och sen så e allt på skärmen helt stort xD

och de går inte få mindre...

heeelp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för nått?

det enda jag hittar är lappen på datorn står det "G-force FX". och sen om jag googlar på namnet på datorn så hittar jag inget bättre heller, suger på sånt här, df jag behöver er hjälp!

här e namnet på datorn; "Acer aspire E300"

här e en sida där det står lite: klicka mig!

utdrag ifrån sidan, jag tkr det verkar troligt iaf!

"The Aspire E300 is a capable gaming machine. Acer's decision to equip it with an Nvidia Geforce 6600 graphics card is a good one -- the card offers strong performance on most titles, provided they're run at modest resolutions. It struggles when running games above 1,280x1,024, particularly when full-screen anti-aliasing (FSAA) and anisotropic filtering (AA) techniques are applied to improve image quality and reduce the appearance of jagged edges, so if you're a demanding gamer you may want to consider upgrading to a faster card."

heeelp tack! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt att googla eller? NOD32, Bullguard, Avast osv. Finns "30 dagar gratis". Sen om du skaffar det lagligt eller olagligt skiter vi i på GTASAJTEN

nej det är inte svårt att googla,men jag vet ju inte så mkt av vilka som e bra. och sen ville jag ha ett helt lagligt så som avg som ngn ovan skrev.

ska kolla in det iaf...

aja tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej det är inte svårt att googla,men jag vet ju inte så mkt av vilka som e bra. och sen ville jag ha ett helt lagligt så som avg som ngn ovan skrev.

ska kolla in det iaf...

aja tack för hjälpen.

Vill du har gratis och legit till Windows? Då har Windows NYSS släppt ett Antivirus system som är 100% gratis och går att finna här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska kolla in det iaf...

aja tack för hjälpen.

Lyssna inte Djingis, det är hans tid i månaden bara.

AVG Free erbjuder dig ett bra skydd mot virus och spyware. Rekommenderar även dig att ladda ner CCleaner och köra en scan med det för att rensa ut skit från temp-mappar etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor