DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 hej hej, saknar drivrutinerna till mitt grafikkort, och jag sökte "drivrutiner grafikkort" och det kom upp windows egna så testa den. men den går inte installera alls? e det någon som vet hur jag ska gå tillväga? :/ allting laggar hela tiden, och sen så e allt på skärmen helt stort xD och de går inte få mindre... heeelp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Vad har du för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Vad har du för nått? det enda jag hittar är lappen på datorn står det "G-force FX". och sen om jag googlar på namnet på datorn så hittar jag inget bättre heller, suger på sånt här, df jag behöver er hjälp! här e namnet på datorn; "Acer aspire E300" här e en sida där det står lite: klicka mig! utdrag ifrån sidan, jag tkr det verkar troligt iaf! "The Aspire E300 is a capable gaming machine. Acer's decision to equip it with an Nvidia Geforce 6600 graphics card is a good one -- the card offers strong performance on most titles, provided they're run at modest resolutions. It struggles when running games above 1,280x1,024, particularly when full-screen anti-aliasing (FSAA) and anisotropic filtering (AA) techniques are applied to improve image quality and reduce the appearance of jagged edges, so if you're a demanding gamer you may want to consider upgrading to a faster card." heeelp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Se till att få bort rester av gamla drivrutiner, sen installerar du en av dessa; WinXP, WinVista/7. Behöver du för 64-bit för du hojta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Se till att få bort rester av gamla drivrutiner, sen installerar du en av dessa; WinXP, WinVista/7. Behöver du för 64-bit för du hojta. tack tack tack tack tack!!!! datorn funkar perfekt nu! ingen som har tips på ett riktigt bra antivirus skydd som e gratis och lagligt? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Jag rekommenderar varmt AVG Free. Finns att tanka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Svårt att googla eller? NOD32, Bullguard, Avast osv. Finns "30 dagar gratis". Sen om du skaffar det lagligt eller olagligt skiter vi i på GTASAJTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Svårt att googla eller? NOD32, Bullguard, Avast osv. Finns "30 dagar gratis". Sen om du skaffar det lagligt eller olagligt skiter vi i på GTASAJTEN nej det är inte svårt att googla,men jag vet ju inte så mkt av vilka som e bra. och sen ville jag ha ett helt lagligt så som avg som ngn ovan skrev. ska kolla in det iaf... aja tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Bara skaffa NOD32 sen efter 30 dagar så ladda ner en ny visst kunde man gö så right? Eller skicka ett PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 nej det är inte svårt att googla,men jag vet ju inte så mkt av vilka som e bra. och sen ville jag ha ett helt lagligt så som avg som ngn ovan skrev. ska kolla in det iaf... aja tack för hjälpen. Vill du har gratis och legit till Windows? Då har Windows NYSS släppt ett Antivirus system som är 100% gratis och går att finna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 nej det är inte svårt att googla,men jag vet ju inte så mkt av vilka som e bra. och sen ville jag ha ett helt lagligt så som avg som ngn ovan skrev. ska kolla in det iaf... aja tack för hjälpen. Lyssna inte Djingis, det är hans tid i månaden bara. AVG Free erbjuder dig ett bra skydd mot virus och spyware. Rekommenderar även dig att ladda ner CCleaner och köra en scan med det för att rensa ut skit från temp-mappar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts