VickeX Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Gone Down - 5G Complete all base jumps. Diamonds Forever - 5G Complete the Trinity. Four Play - 10G Hit a flag with a golf ball four times. Bear Fight - 15G Win the L.C. Cage Fighters championship. Catch the Bus - 15G Dance perfectly in both Tony's nightclubs. Snow Queen - 20G Complete 25 drug wars. Adrenaline Junkie - 25G Freefall for the longest possible time. Maestro - 30G Finish the Ballad. Past the Velvet Rope - 45G Score 80% or above in all missions. Gold Star - 80G Score 100% in all missions. A good set of achievements om ni frågar mig. Älskar achievementsen Past the Velvet Rope och Gold Star. De förlänger replayabilityn om man inte hade tänkt göra det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Håller med, bra achivements kunde dock ha varit lite mer och innan du svarar, nej jag har inga ideer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Håller med, bra achivements kunde dock ha varit lite mer och innan du svarar, nej jag har inga ideer. Jo visst. Achievements är alltid skoj, så desto fler desto bättre. Men med tanke på att det är en så pass kort story som runt 20 uppdrag, och i princip lika mycket som TLAD, så känns det ändå jättebra att det är dubbelt så många achievements mot vad TLAD hade. Dessutom så känns det som om dom fått in alla grejjer man kan göra i alla achievements. Jag menar att det verkar som om det finns en achievement för varje aktivitet, typ. När jag först såg listan så tyckte jag att det var rätt många, och det måste jag hålla fast vid med tanke på att det faktiskt bara var 5st achievements i TLAD. Så jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts