Renard Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Du får gärna skälla ut mig och hata mig, men jag har ett förslag Hitta en brat, hitta en headbangare, be de lägga ena armen runt den andres nacke och le eller liknande. Det är ju endå två ungdomsgrupper som inte umgås så där jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Eller så tar du bild på en sjuk ljudanläggning med dyra och nya grejer, och istället för en stereo så smäckar du dit en skivspelare Gillar! Tack för de många svaren men det ska vara lite mer visuellt och framförallt professionellt.. men tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Du får banne mig slänga upp bilderna på sajten när det är klart, annars blir vi arga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 (redigerad) -- Nu blev det lite fel här -- Redigerad 20 oktober, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 P-C, nu vill jag veta. Hur gick det? Har du något resultat på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 P-C, nu vill jag veta. Hur gick det? Har du något resultat på g? Det gick så bra så! Här är ett litet kollage av några av bilderna. http://pici.se/pictures/large/UfXxCmmjL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Det gick så bra så! Här är ett litet kollage av några av bilderna. Dragkedjebilden, du vill inte visa den större? Såg sjukt snygg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Jag tyckte ljuset-i-lampan var riktigt ball! Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 Jag tyckte ljuset-i-lampan var riktigt ball! Bra idé! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts