ZcruweN Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Det här kanske är ett udda problem, det har uppstått två gånger nu idag bara och jag har ingen aning om hur det har gått till! Helt plötsligt bestämmer sig skrivbordet att jävlas med mig och jag kan inte klicka på nån ikon som ligger ute på skrivbordet, jag kan inte högerklicka på skrivbordet, jag kan inte göra nånting med skrivbordet helt enkelt! Resten av datorn funkar ju som den ska, det är bara skrivbordet det här problemet uppstår vid. Problemet försvinner ju när man startar om datorn, men det verkar komma tillbaka efter ett tag igen, och jag fattar inte hur i helskotta detta går till! Jag testade även att kolla om ikonen för papperskorgen ändra sig när jag slängde nått... Och det gör den, men jag kan ju inte högerklicka på ikonen. Inte installerat något konstigt program, inte surfat skumma sidor, inte installerat nått tema. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts